Inlägg från: vi2blir1 |Visa alla inlägg
  • vi2blir1

Bali eller Fiji

Hej!
    Jag har inte varit på Fiji så det vet jag inget om men jag var på Bali 2006 och jag fick inte så bra bild av det. Det var mest smutsigt och äckligt inte som jag hade tänkt mig en paradisö. Stranden var smutsig o skräpig men det kanske är bättre nu eftersom det gått fler år efter bomb-attackerna.
    Du kan ju söka på resdagboken.se på bilder från folk som vart/är där så får du kanske en mer ärlig bild av hur det ser ut o är. som sagt det var ju några år sen jag var där o detta är bara min åsikt. Hoppas ni hittar en bra resa.

• vi2blir1

glömde säga att jag själv skulle vilja åka till mauritius men det blir för dyrt o sen är det inte säsong i sommar då vi gifter oss så då är drömmen ist att flyga till italien o sen bila i en cab längst kusten, äta god mat o dricka gott vin=)

• vi2blir1

Just det en annan sak. Om du ska åka till Bali ska du absolut besöka Gili-öarna, jag var på trawangan o den var ju supersöt o fin, den såg mer ut som en paradisö, tyvärr blev vi magsjuka o det verkar många bli där så bo o ät dyrt (det gjorde inte vi) eller ta alla piller o vaccin du kan. Skulle dock inte välja trawangan som romantisk-resa ta en av de andra öarna eller testa alla de ligger så nära.
    Öarna va fina men själva Bali o kuta där jag bodde var inte så bra.

Svar på tråden Bali eller Fiji