Inlägg från: Glittergräs |Visa alla inlägg
  • Glittergräs

Brudklänning - enkel i siden - var finns det???

tycker att verkar som om kik kan vara ett alternativ, har hittat massa fina i siden:

www.kikstockholm.com/

Annars:
    www.tekla.se/

• Glittergräs

Hemlig2009, har du ett ungefärligt pris - har nämligen ingen aning?? Dom är underbara, så som mkt annat i ditt galleri

• Glittergräs

hmm, jag känner mig alldeles lycklig att jag hittade den sidan för ett tag sen, Kik.... Var rädd för att jag inte skulle hitta den "självklara" klänningen o vipps var den bara där. Kommer att bli toppen!!

Hemlig2009 skrev 2009-02-17 21:22:54 följande:
    Åh tack! Min klänning kostar 6900 kr. Jag provade många tvådelade också (lätt att hitta något man tycker om) och jag tror det hade landat där någonstans för det också.
  • Glittergräs

Det är ju det som är så bra, att man kan mixa o ta lite från olika man tycker om. Jag har turen att ha en svärmor som jobbar med sånt här - som skall sy, så jag kan lämna mina önskemål o ta det gottaste från dem... Ja det blir spännande. Har du fått hem Din klänning eller är den beställd??

Hemlig2009 skrev 2009-02-18 10:22:04 följande:
    Ja, de är jättefina. Jag passar inte i sjöjungfrumodell så jag hade nog kombinerat den vidare kjolen med toppen med smala axelband. Fanns flera toppar som jag inte sett på hemsidan som jag provade, lite tuffare.
Svar på tråden Brudklänning - enkel i siden - var finns det???