• Hemlig2009

Brudklänning - enkel i siden - var finns det???

Håller med ovanstående, de märken syr iaf upp i "riktigt" tyg som jag ser det. Har själv köpt en KIK-klänning.

• Hemlig2009

Åh tack!

Min klänning kostar 6900 kr. Jag provade många tvådelade också (lätt att hitta något man tycker om) och jag tror det hade landat där någonstans för det också.

Glittergräs skrev 2009-02-17 21:06:59 följande:
    Hemlig2009, har du ett ungefärligt pris - har nämligen ingen aning?? Dom är underbara, så som mkt annat i ditt galleri
  • Hemlig2009

Vilken klänning har du fastnat för? *nyfiken*

Glittergräs skrev 2009-02-17 21:26:50 följande:
    hmm, jag känner mig alldeles lycklig att jag hittade den sidan för ett tag sen, Kik.... Var rädd för att jag inte skulle hitta den "självklara" klänningen o vipps var den bara där. Kommer att bli toppen!!
  • Hemlig2009

Ja, de är jättefina. Jag passar inte i sjöjungfrumodell så jag hade nog kombinerat den vidare kjolen med toppen med smala axelband.

Fanns flera toppar som jag inte sett på hemsidan som jag provade, lite tuffare.

Glittergräs skrev 2009-02-18 10:05:49 följande:
    Det blir nog liknande denna, men med lite längre släp baktillwww.kikstockholm.com/2009/brud51.htmlMen denna är fantastisk:www.kikstockholm.com/2009/brud42.html
  • Hemlig2009

Beställde min klänning i mitten på januari, har jag tur så kommer den redan i slutet på mars.

Behöver dock gå ner några kilo till så jag hoppas den dröjer lite.

Svar på tråden Brudklänning - enkel i siden - var finns det???