• ettem

Vad ska ni önska er?

Åhhh, en Kitchen Aid önskar jag mig, eller en Kithen Aid-espressomaskin...

Tänkte säga det till den som får ansvaret för OSA (min mamma troligen...) våra kompisar går ändå alltid ihop och köper något tillsammans, så då kan de lika gärna få lägga ihop till något som vi verkligen verkligen önskar oss, men aldrig kommer oss för att köpa... Lägger alla kompisar ihop, blir det fortfarande ingen stor summa per person.

Annars Efva Attling-champageglas att dricka ur på alla framtida bröllopsdagar
    Massa goda viner!
    Presentkort på middag + barnpassning
    Weekend på hotell

• ettem

Jag hämtade en broscyr i en "Verner & verner"-affär, en hel del pryttlar att köpa till- hade ingen aning om det innan... Rivjärn av olika slag, köttkvarn, glassmaskin (kommer inte ihåg mer)

Har haft Kitchen Aid på några jobb, och tyckt att den fungerat alldeles utmärkt, och så gillar jag designen...

feministbrud skrev 2009-02-20 16:39:47 följande:
    Va? Gör det? Vi fick en sådan i bröllopspresent, men har inte ritkigt kommit på dess storhet. Jag saknar vår vanliga mixer som gick sönder. Men om det finns roliga tilläggsprylar så är det ju jättekul! Vad för saker? Nu blev jag helt till mig i trasorna
  • ettem

Nu när vi får besök i helgen insåg jag att jag saknar riktigt snygga handdukar- DET kan vara en bra grej att önska sig!
    IKEA-handdukar i olika färg och form är inte så kul att hänga fram, plus att det är ganska trist att köpa själv

Svar på tråden Vad ska ni önska er?