Vad ska ni önska er?
Vad önskar/önskade ni er i bröllopspresent?
Är ute efter lite tips (bortsett från tallrikar, glas och bestick och sånt vanligt)
Vad önskar/önskade ni er i bröllopspresent?
Är ute efter lite tips (bortsett från tallrikar, glas och bestick och sånt vanligt)
Vi velade väldigt länge med vad vi skulle önska oss.. Man har ju det mesta när man bott i hop ett tag. Så vi ska önska oss bidrag till vår bröllopsresa, inte så fantasifullt. men funkar för oss! =)
Vi önskar inget. Men vi kommer inte skriva ngt om det i inbjudan. Lägger inte så stor vikt vid presenter, huvudsaken är att dagen/kvällen blir lyckad.
Finns det tips från någon som faktiskt önskar sig något?
Presentkort på något ställe ni kan tänkas behöva handla något? Möbler?
Vi har önskat oss pengar samt att vi kommer lägga upp en WEdding list på ett av de stora varuhusen här.
Detta endast då vi bor på Irland och gifter oss i sverige och inte skulle kunna transportera saker om vi får 17 vaser o 5 brödrostar etc.
Åhhh, en Kitchen Aid önskar jag mig, eller en Kithen Aid-espressomaskin...
Tänkte säga det till den som får ansvaret för OSA (min mamma troligen...) våra kompisar går ändå alltid ihop och köper något tillsammans, så då kan de lika gärna få lägga ihop till något som vi verkligen verkligen önskar oss, men aldrig kommer oss för att köpa... Lägger alla kompisar ihop, blir det fortfarande ingen stor summa per person.
Annars Efva Attling-champageglas att dricka ur på alla framtida bröllopsdagar
Massa goda viner!
Presentkort på middag + barnpassning
Weekend på hotell
Barnvakt, bio, middagar, tryckkokare...
vi har bara önskat oss pengar, för att slippa öppna presenter under kvällen som endå ingen vill se, ingen behöver jämföras med vad de andra köpte, och vi slipper dubletter och sånt vi inte vill ha...
VI kommer att önska oss pengar till bröllopsresan. Slipper man vaser och dylikt som man inte vill ha =P
Vi önskar oss bl.a.
play station 3 med sing star
fotbadsbaljor så vi kan fotbada tillsammans
några speciella orrefors-skålar
en tialott från varje gäst
TP Deluxe
Väckarklocka med simulerad soluppgång (typ Philips wake up light)
och en del hemmagrejer/köksgrejer