Inlägg från: mammatilltvå |Visa alla inlägg
  • mammatilltvå

Stockholmsträffar blivande brudar

hej tjejer! jag vill också vara med! gifter mig 22/8 i år :)

• mammatilltvå

oj, här var det mycket som skrivits! :)

tack för välkomnandet!

Ja jag hoppas att den 22a blir en bra dag, känns så i magen ;D

Vinkar lite till dig Sandra, jo här är allt toppen!

Fick hem min bröllopsklänning som jag beställt idag, två veckor tidigare än jag trodde, och den var sååå fin och satt perfekt! är en sk kinaklänning så det var ju lite av en chansning att beställa... :) Nu ska vi åka hem till min sambos mormor där klänningen ska förvaras inför den stora dagen.
    Är lite orolig att katten ska använda den som klösbräda eller att ungarna ska pilla på den... och hänger den här hemma kommer jag inte kunna låta den vara utan prova och prova och visa upp den för alla :)

hoppas jag kan komma redan på första träffen, måste fixa barnvakt osv... i värsta fall kanske jag kommer ha med min lilla 1 åring på träffen... om det är ok?

• mammatilltvå
    melonbuske skrev 2009-03-26 17:00:11 följande:
    för min del får du gärna ha med den lilla sötnosen, men jag har ju redan träffat henne så ;) men tror nog att det ska gå bra för de andra också. om inte annat får du och jag ta en "bröllops-träff" snart, eller ja, bara en träff i allmänhet vore ju trevligt!!
    ja men precis! Ska försöka "bli av" med även henne men vi får se hur det går att lösa. Miranda kan säkert följa med sin dagisbästis hem men Molly är ju svårare ;)
    vi får ta och ringas du och jag :)
  • mammatilltvå

såg att ellinor hade skrivit något sådant på fejan, men kunde inte tro att det gällde era föräldrar...
    Fy vad trist... dom som alltid varit så söta ihop. som sagt, ringer dig idag!

melonbuske skrev 2009-03-26 21:29:18 följande:
    absolut! vet inte om du har läst dig till att mamma och pappa ska skiljas... :(
  • mammatilltvå

Hej tjejer!
    Har fixat med barnvakt, så jag kommer också!
    Kan bli lite sen, bor i Nynäshamn så det blir en bit att åka... men det löser sig!

Ses där!

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar