• melonbuske

Stockholmsträffar blivande brudar

Är det fler än jag som bor i Stockholm, planerar bröllop och som tycker att det skulle vara roligt att träffa fler i samma sits? Själv planerar jag att gifta mig med min älskade i juni 2010 men alla är välkomna!

Kom igen nu alla Sthlms-brudar! Tänk va mysigt att träffas över en fika och prata om allt som har med bröllop att göra!!

• Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar
  • annalaxo

Hej hopp!

Funderar också på sommaren 2010... men för mig får nog träffarna ang. bröllopsplaner vänta lite. Rädd för att min pöjk tycker jag är ute i lite väl god tid annars. hehe. Men träffas gärna längre fram... :)

• aikidoaasa

Jag och min älskling ska gifta oss någon gång under sommaren 2010 har vi tänkt oss... men vi har inte riktigt bestämt oss när än. (Jag har varit förlovad i mindre än en vecka! )
    Jag skulle tycka att det var kul att träffa andra blivande brudar då de andra i min vänskapskrets inte riktigt går i giftastankar.

Så det skulle vara kul

• Soon and very soon

Är på, ska dock gifta mig om 3 mån...bor på kungsholmen

• melonbuske

hej alla! :) va kul att vi är några stycken!! :)

annalaxo: ja, vi funderar också på sommaren 2010 så här är det inte alls för tidigt ^^

aikidoaasa: själv är jag inte förlovad än, väntar fortfarande på att älsklingen ska fria. dock är vi båda överens om bröllopsplanerna så det är bara det officiella kvar :)

• melonbuske

soon and very soon: OJ! tre månader?? då har du MASSOR att planera och fixa nu antar jag :) va skoj!!

• 28 Aug

Här är en som gifter sig aug 2010

• melonbuske

28 aug: bor du i sthlm?? :) hur går det med dina planer?

• melonbuske

28 aug: var bor du skulle jag skriva :P

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar