• melonbuske

Stockholmsträffar blivande brudar

Är det fler än jag som bor i Stockholm, planerar bröllop och som tycker att det skulle vara roligt att träffa fler i samma sits? Själv planerar jag att gifta mig med min älskade i juni 2010 men alla är välkomna!

Kom igen nu alla Sthlms-brudar! Tänk va mysigt att träffas över en fika och prata om allt som har med bröllop att göra!!

• Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar
  • melonbuske

Skulle det inte vara roligt att ta en fika nånstans och prata lite allmänt kring bröllop, kanske visa lite tips och vad man har gjort?? :)

• Steven och Johanna

Vad kul det låter! Min blivande är nog redan ganska trött på allt bröllopsprat hemma :)Jag bor i Stockholm och ska gifta mig 4/9 nästa år. Nån mer som ska gifta sig i september?

• soon and very soon

jag är oxå på då min man är absolut ddööööööööööööööööööö trött på mig o pratar om att snart blir det inget pga av allt mitt babbel.....

• 28 Aug

Här är en till som gärna fikar

• Bambi76

Här är en till som gärna träffas på en fika :)

• stressad bride2b

Jag är på! När? :)

• melonbuske

ja, när kan vi? vad passar bäst? mitt på dan, kvällar, helger?

är det någon mer som ska på Pernillas brudbutiks visning nästa helg?

• djurö 09

Hej stockholmsbrudar! Här börjar det mesta falla på plats (gifter mig om drygt en månad). Jag skall dock gifta mig i Kiruna, men eftersom det är här i Sthlm all planering sker så är jag ju ändå en stockholmsbrud, tänker jag! :)

• stressad bride2b

Vi kan ju kort och gott säga brud-fika, fast själva mötet sker i Stockholm :)

Jag tänkte så här. Om vi blir många så kan vi ju ses i kista galleria och fika eller käka lunch. Det finns ju så många platser där om vi blir många. Plus att det finns både lunch, middag och fika...

Kanske verkar omysigt, men jag tror att det blir kanon! Det finns ju en massa p-platser där också.

Vad sägs om Måndagen den 30 Mars?

He he, slänger bara ur mig för att få ett förslag att utgå ifrån, så kan ju alla säga bu eller bä och säga vad som skulle passa er bättre! Tjoho

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar