Vi har inte planerat i tidschema än, det beror lite på hur många som osar ja mm. Eftersom vi ska ha en varmrättsbuffé så tar det ju olika tid om det är 40 eller 70 som kommer :)
Än så länge ser programmet ut såhär:
1. vigsel
2.fotografering (för mig och min blivande, åker till ett slott i närheten av kyrkan)
2-3. gästerna åker till festlokalen i egna bilar
4. välkomstdrink och canapé & välkomsttal av värdparet, i bakgrunden spelas piano lounge musik av olika duktiga gäster.
5. Antar att vi missar det och kommer inglidandes efter att minglet satt igång
6. Om min pappa eller mamma levt hade jag önskat att de hade sagt ett par ord men kanske det blir ett litet nu sätter vi oss till bords minital här
7. Förrätt, serveras
8 Tal, sång
9. Varmrättsbuffé, (skönt att få röra sig lite och sträcka på benen)
10. Förhoppningsvis mer tal och sång (Nästan hela vår bekantskapskrets består av musiker och konstnärsmänniskor:)
11.Kaffe och tårta
12. Musik, bar och dans
13. Vickning i form av varmkorv och bröd med lite gött till
14. Går de som vill vidare till en nattklubb som stället vi har festen på äger så de har fixat fri entré och att vi får gå före i kön.
Resten av gästerna åker hem eller till vandrarhemmet som vi har abonnerat för kvällen.
15. Brunch dagen efter för de som bor på vandrarhemmet med oss :)
16. Andas