• melonbuske

Stockholmsträffar blivande brudar

Är det fler än jag som bor i Stockholm, planerar bröllop och som tycker att det skulle vara roligt att träffa fler i samma sits? Själv planerar jag att gifta mig med min älskade i juni 2010 men alla är välkomna!

Kom igen nu alla Sthlms-brudar! Tänk va mysigt att träffas över en fika och prata om allt som har med bröllop att göra!!

• Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar
  • Bambi76

Jag hoppas att ni alla hade det super trevligt igår.
    Önskade jag kunde vara med.

• soon and very soon

Absolut , det var sååå underbart att bara få vara "ego" då ni är i samma fas!
    melonbuske: hoppas det går bra att jobba nu! mys på ...
    stressad& melon:så trevligt att ses o insåg att jag "ljög" ju lite när jag tänkte på budgeten, men bara liiiite....ca 10!
    aja får gå...
    stressad: lycka till med demon nu då!
    ska faktiskt ta o börja i kör tror jag, bara för att få komma iväg o faktiskt få lite av det hela. Inser ju att jag inte är nån super talang(som du) så kör passar mig då jag nästan är pensionär

• melonbuske

soon and very soon: ja, det var jätteskoj att höra vad ni hade för planer och funderingar osv. Dock svårt för mig då jag som sagt inte har en aning om hur det blir med bröllop och sånt nu. Men i vilket fall så är det kul att få inspiration. Och mysa ska jag göra för fullt *lovar* ^^ Längtar tills vi får se den lilla/lille bara... :) *såååå nyfiken*

• 28 Aug

Tjejer.. vart har ni festen? Sliter mitt hår i jakt på festlokal. Krav är att man tar dit egen mat och dryck samt att det inte kostar 5siffrigt.. och vill kunna dekorera dagen innan!

• soon and very soon

har tråden dött nu eller???

• Bambi76

Det hoppas jag verkligen inte
    soon and very soon skrev 2009-04-09 14:50:51 följande:

har tråden dött nu eller???
  • soon and very soon

då får vi hålla igång den!! glad påsk Bambi!

• Bambi76

Ja, det får vi verkligen göra.
    Glad påsk själv

soon and very soon skrev 2009-04-10 09:50:06 följande:

då får vi hålla igång den!! glad påsk Bambi!
  • stressad bride2b

den är inte död :)

Spräcktes budgeten soon? JOBBIGT! Men ganska vanligt tror jag ;) va roligt att du ska börja i kör :D Det är ju skitbra att ta tag i det och göra nåt för dig själv! Va kul!

Melon, det ska bli jättespännande även för oss! håll oss uppdaterade!

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar