• melonbuske

Stockholmsträffar blivande brudar

Är det fler än jag som bor i Stockholm, planerar bröllop och som tycker att det skulle vara roligt att träffa fler i samma sits? Själv planerar jag att gifta mig med min älskade i juni 2010 men alla är välkomna!

Kom igen nu alla Sthlms-brudar! Tänk va mysigt att träffas över en fika och prata om allt som har med bröllop att göra!!

• Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar
  • melonbuske

beror ju på vilken tid och allt sånt? jag har rätt konstiga arbetstider då jag kör buss...

• soon and very soon

middagstid passar mig. slutar 15.30 måndagar 16.30 andra dagar, kanske en brunch annars på helgen??

• melonbuske

för min del beror det helt på vilken dag då jag har olika tider varje dag i stort sett... dock denna vecka kommer jag antagligen ha semester tisdag-söndag så då kan jag nästan närsomhelst :)

• Bambi76

Jag kan tyvärr bara på helgerna eller efter 17,00 på vardagarna...

• stressad bride2b

Ska vi inte ta en middag vig kl 18 i Kista C på måndag då?
    och om vi inte blir så många så kan vi ju ta nån annanstans lite mer centralt :D För då kunde du "melonbuske" också? Eller vill du hellre Tisdag då du har helt ledigt?

• soon and very soon

hur tar man sig till kista??? bott i sthlm hela mitt liv o aldrig varit i förorten! jo, spånga by parklek i akalla med jobbet o husby badet en gång oxå med jobbet...

• melonbuske

det är denna vecka jag är ledig tisdag-söndag. nästa vecka jobbar jag till 18.30 på måndagen, dock slutar jag 12.30 på tisdagen och ledig onsdagen. så jag kan vilken dag som helst denna vecka och tisdag em/kväll och onsdag nästa vecka.

• Bambi76

Åh.. nästa måndag i kista skulle ha varit perfekt för mig (jobbar i kista typ 10 min från centrum) men jag opererar mig på måndag så om det blir det så hoppas jag att det blir fler gånger :)

• stressad bride2b

Hehe, blåa linjen med tunnelbanan. Annars kör man E4an norrut från Sthlm svänger av efter polishögkolan avfart kista c (tror jag) sen förljer man skyltar mot kista c. Kan ju kolla på jhitta.se annars!
    Men alltså, det var ett förslag bara. För det stället har öppet till nio varje dag och de har ett väldigt stort "food court" med SJUKT MYCKET olika maträtter från hela världen. Så om vi blir många finns det mat i allas smak och man får sitta tillsammans då det finns hundratals platser man får sitta på trots att man inte köpt mat från samma ställe :)

• soon and very soon

låter nice, bor ju längs blåa linjen, fast i stan! passar mig! tänk vad instängd amn är i sitt egna lilla liv!

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar