Inlägg från: soon and very soon |Visa alla inlägg
  • Soon and very soon

Stockholmsträffar blivande brudar

Är på, ska dock gifta mig om 3 mån...bor på kungsholmen

• Soon and very soon

är en del att fixa men det blir bra.
    vi köpte våra inbjudningskort av invit.org hon har bra priser tycker jag o slapp fixa o dona själv. 25kr/kort för tryck inkl kuvert. ! supernöjd. jobbigt att fixa med 2 barn känner jag, har nog med att skriva på kuverten...
    fixade DJ i onsdags o det känns bra!

• soon and very soon

jag är oxå på då min man är absolut ddööööööööööööööööööö trött på mig o pratar om att snart blir det inget pga av allt mitt babbel.....

• soon and very soon

middagstid passar mig. slutar 15.30 måndagar 16.30 andra dagar, kanske en brunch annars på helgen??

• soon and very soon

hur tar man sig till kista??? bott i sthlm hela mitt liv o aldrig varit i förorten! jo, spånga by parklek i akalla med jobbet o husby badet en gång oxå med jobbet...

• soon and very soon

låter nice, bor ju längs blåa linjen, fast i stan! passar mig! tänk vad instängd amn är i sitt egna lilla liv!

• soon and very soon

stressad bride2b skrev 2009-03-23 11:25:30 följande:

Ja, klart vi måste ha med ett par kryckor! En brudträff är ju inte fullständig annars :)
    tisdag 31 låter bra! hur vet vi vart vi ska ses osv???
  • soon and very soon

har ju inget på papper, allt snurrar där uppe..... behöver börja fundera på bordsplaceringen dock , men det kan ju bli svårt för er att hjälpa till med.

• soon and very soon

en ny tråd då eller??? Jag är ju på o heter Maria!
    ses då utanför konditoriet. inte vilda hästar skulle kunna stoppa mig!

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar