Stockholmsträffar blivande brudar
ska bli trevligt! startade en tråd om detta för läänge sedan (allt e ralativt) men vi vart bara 3-4 st o sen dog tråden ut.
mannen kommer vara så glad att jag får lätta lite.
ska bli trevligt! startade en tråd om detta för läänge sedan (allt e ralativt) men vi vart bara 3-4 st o sen dog tråden ut.
mannen kommer vara så glad att jag får lätta lite.
www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2914710.html
min gamla tråd som nu är sten död!
jag har ju mindre än 2 månader kvar..... ihhhhhhhhhh
e det bara jag som ska gifta mig iår??
härligt, kände pressen där ett tag, men djurö vet jag ju o ni ska fixa allt härifrån ju!
bambi vart ska ni gifta er??
vi gifter oss i värmdö kyrka och ska ah festen i en gammal lada(upprustad)sååå nice och dyr men mamma betalar den
vi äter middagen på nedervåningen och ska ha festen en våning upp sånär middagen är klar kör DJn igång på en gång o servitriserna dukar undan för att vi sedan ska äta en Dessert buffe, hallon chokladmousse tårta, after eihgt, kladdkaka, annans paj o glass.
hoppas att det finns nått för alla.
hur har ni andra tänkt, ska ni ha tårta och efterätt eller??
funderar på om man ska ha tårtan direkt efter maten men tror att man är ganska mätt då?
sista bröllopet vi var på dog av o folk gick hem då man suttit vid middagen för länge, middag, efterätt och tårta i ett....
sterssad: när har ni tänkt att äta den??
ska bli så kul att få diskutera på riktigt! tar med kort jag med, o servettringar, sedan behöver jag verklogen råd över hur vi ska göra efter middagen.... tar med kort på lokalen om någon vill kika o ge en hjälpande hand ang. hur vi ska ställa bord mm
stessad: ta med kort på hästen!
då är det dags på tisdag va??!
andbeyond:, vi har varit sjuka till o från i 3 veckor nu, det är en seeeeeg sak.
mannen får ta barnen vad som än händer!
Absolut , det var sååå underbart att bara få vara "ego" då ni är i samma fas!
melonbuske: hoppas det går bra att jobba nu! mys på ...
stressad& melon:så trevligt att ses o insåg att jag "ljög" ju lite när jag tänkte på budgeten, men bara liiiite....ca 10!
aja får gå...
stressad: lycka till med demon nu då!
ska faktiskt ta o börja i kör tror jag, bara för att få komma iväg o faktiskt få lite av det hela. Inser ju att jag inte är nån super talang(som du) så kör passar mig då jag nästan är pensionär
har tråden dött nu eller???
då får vi hålla igång den!! glad påsk Bambi!
känns ok endå: blir inte sååå stor skillnad men avbokade solisten, kändes som enonödigt lyxig grej faktiskt, lägger de pengarna på snygga kallingar o nått mer till mannen istället.
melon: såååååååååååå cooooooolt, du behöver inte känna nått ännu, tyckte själv det var konstigt fram till det att det vart RIKTIGT tydligt, då släppte allt o man fattade vad som är på G.
Stressad: er budget är ju något större än vår så er förstår jag att det bli till o hålla i lite mer. Jag har ok "billigt" bröllop ialla fall f*n!!!! 3 veckor kvar, tror jag döööööööööööööööööör!!!!!!
December: hittat nån barnvakt ännu???
Bambi: go for it en sladdis! coolt ju,
igår vart jag hippad! vi var på Yassuragi hasseluden o det var HELT UNDERBART är så avslappnad o nöjd att jag inte är bakis idag (drack en drink på hela kvällen) så glad att det vart en mys dag med de närmaste. bara få rå om sig själv o vilken lyx även glad att jag slapp krogen, de frågade om jag ville gå ut men sa nej.
oh så nöjd jag är lugn som en filbunke
hallå vart är alla????????