• melonbuske

Stockholmsträffar blivande brudar

Är det fler än jag som bor i Stockholm, planerar bröllop och som tycker att det skulle vara roligt att träffa fler i samma sits? Själv planerar jag att gifta mig med min älskade i juni 2010 men alla är välkomna!

Kom igen nu alla Sthlms-brudar! Tänk va mysigt att träffas över en fika och prata om allt som har med bröllop att göra!!

• Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar
  • soon and very soon

känns ok endå: blir inte sååå stor skillnad men avbokade solisten, kändes som enonödigt lyxig grej faktiskt, lägger de pengarna på snygga kallingar o nått mer till mannen istället.

• therese182

28 augusti

Ekermanska malmgården, 400kr/tim 800 för städning, ta med vad du vill! Du får tillome låna deras martin ohlsson kort och handla där om du vill... 50sittplatser inne, 50 till under partytältet (300 kr o då monterar dom det!)i TRÄDGÅRDEN!!! Supermysigt ställe! Det finns även ett litet lusthus i trädgården som man oxo får hyra.

• stressad bride2b

Ok, det brukar ju tyvärr bli så att man spräcker budgeten... Vi försöker verkligen hålla koll på utgifterna nu, det drar iväääääg! Phu... Det börjar dra ihop sig nu soon :D Så himla spännande ju!

• melonbuske

hej tjejer!
    kikar in lite snabbt. bröllopet ligger helt på is just nu, har verkligen ingen som helst ork till att planera. springer runt och mår illa mest hela tiden men njuter ändå. inskrivning om tre veckor. just nu känns det lite som ett dödläge då chocken efter plusset har lagt sig men det inte händer så mycket mer just nu förrän inskrivning om tre veckor och sen ultraljud om ytterligare ca. 6-8 veckor. men uppdatering kommer när det händer nåt nytt :)

• soon and very soon

melon: såååååååååååå cooooooolt, du behöver inte känna nått ännu, tyckte själv det var konstigt fram till det att det vart RIKTIGT tydligt, då släppte allt o man fattade vad som är på G.
    Stressad: er budget är ju något större än vår så er förstår jag att det bli till o hålla i lite mer. Jag har ok "billigt" bröllop ialla fall f*n!!!! 3 veckor kvar, tror jag döööööööööööööööööör!!!!!!

• Bambi76

Grattis!
    Va roligt at ni väntar en liten!

melonbuske skrev 2009-04-15 23:59:03 följande:
    hej tjejer!kikar in lite snabbt. bröllopet ligger helt på is just nu, har verkligen ingen som helst ork till att planera. springer runt och mår illa mest hela tiden men njuter ändå. inskrivning om tre veckor. just nu känns det lite som ett dödläge då chocken efter plusset har lagt sig men det inte händer så mycket mer just nu förrän inskrivning om tre veckor och sen ultraljud om ytterligare ca. 6-8 veckor. men uppdatering kommer när det händer nåt nytt :)
  • melonbuske

Bambi76: tack :) känns jättespännande men man är ju lite nojjig än så länge. men "liten" verkar växa och må bra därinne iaf. :)

• December 2009

Hej Hänger gärna med här! Dock kommer jag inte kunna träffas närmaste tiden för får barn på måndag Sen är jag dock gärna med. Vi gifter oss 5 december och har planpaus Men kommer nog igång när man går hemma sen!

• soon and very soon

December: hittat nån barnvakt ännu???

• December 2009

soon and very soon skrev 2009-04-17 19:48:19 följande:

December: hittat nån barnvakt ännu???
    Både hund och barn lösta ! Så kan från söndag kväll slappna av
  • Bambi76

Låter bra det :)
    Börjar själv bli lite sugen på en till liten
    Min "lilla" son är 16 år nu så det kanske är dags för ett syskon snart :)
    (Jag fick honom när jag var 16 så det kanske är dags nu *s*)

melonbuske skrev 2009-04-17 17:25:56 följande:
    Bambi76: tack :) känns jättespännande men man är ju lite nojjig än så länge. men "liten" verkar växa och må bra därinne iaf. :)
  • soon and very soon

Bambi: go for it en sladdis! coolt ju,
    igår vart jag hippad! vi var på Yassuragi hasseluden o det var HELT UNDERBART är så avslappnad o nöjd att jag inte är bakis idag (drack en drink på hela kvällen) så glad att det vart en mys dag med de närmaste. bara få rå om sig själv o vilken lyx även glad att jag slapp krogen, de frågade om jag ville gå ut men sa nej.

• Bambi76
    Ja .. får prata med sambon om vi inte ska ta och slå till på en liten en efter bröllopet *S*
    Låter som att du hade en toppen mysig hippa igår
    soon and very soon skrev 2009-04-19 17:29:28 följande:
    Bambi: go for it en sladdis! coolt ju,igår vart jag hippad! vi var på Yassuragi hasseluden o det var HELT UNDERBART är så avslappnad o nöjd att jag inte är bakis idag (drack en drink på hela kvällen) så glad att det vart en mys dag med de närmaste. bara få rå om sig själv o vilken lyx även glad att jag slapp krogen, de frågade om jag ville gå ut men sa nej.
  • soon and very soon

oh så nöjd jag är lugn som en filbunke

• soon and very soon

hallå vart är alla????????

• December 2009

Här är jag! *viftar med bebis på armen*

• soon and very soon

Tjossan hoppas ni hade det bra! vi var bara hemma o tog det lungt, nu ska vi åka till landet o grilla, försöka slappna av men får se hur det går....8 dagar kvar...

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar