• melonbuske

Stockholmsträffar blivande brudar

Är det fler än jag som bor i Stockholm, planerar bröllop och som tycker att det skulle vara roligt att träffa fler i samma sits? Själv planerar jag att gifta mig med min älskade i juni 2010 men alla är välkomna!

Kom igen nu alla Sthlms-brudar! Tänk va mysigt att träffas över en fika och prata om allt som har med bröllop att göra!!

• Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar
  • Bambi76

Ja, det ska bli super kul att träffa er alla!

• soon and very soon

e det bara jag som ska gifta mig iår??

• Bambi76

Nope, jag gifter mig den 15/8 i år :)
    soon and very soon skrev 2009-03-23 13:39:43 följande:

e det bara jag som ska gifta mig iår??
  • djurö 09

Vi gifter oss redan 2 maj. :)

• soon and very soon

härligt, kände pressen där ett tag, men djurö vet jag ju o ni ska fixa allt härifrån ju!
    bambi vart ska ni gifta er??

• Bambi76

Vi gifter oss i Järfälla Kyrka :)
    OCh festen blir på LasseMaja Värdshus
    Var ska ni gifta er?
    soon and very soon skrev 2009-03-23 14:31:12 följande:

härligt, kände pressen där ett tag, men djurö vet jag ju o ni ska fixa allt härifrån ju!bambi vart ska ni gifta er??
  • stressad bride2b

Vi gifter oss den 13 Juni i år i Norrtälje. Har hittat världens bästa festlokal med en helt underbar kontaktperson som hjälpt oss så mycket!

• soon and very soon

vi gifter oss i värmdö kyrka och ska ah festen i en gammal lada(upprustad)sååå nice och dyr men mamma betalar den
    vi äter middagen på nedervåningen och ska ha festen en våning upp sånär middagen är klar kör DJn igång på en gång o servitriserna dukar undan för att vi sedan ska äta en Dessert buffe, hallon chokladmousse tårta, after eihgt, kladdkaka, annans paj o glass.
    hoppas att det finns nått för alla.
    hur har ni andra tänkt, ska ni ha tårta och efterätt eller??
    funderar på om man ska ha tårtan direkt efter maten men tror att man är ganska mätt då?
    sista bröllopet vi var på dog av o folk gick hem då man suttit vid middagen för länge, middag, efterätt och tårta i ett....

• stressad bride2b

Jag och min blivande åkte till vallentuna, cake and design. Så himla hjälpsamma och duktiga! Vi får vår drömtårta som dessert och de kör den till festlokalen också :D

• soon and very soon

sterssad: när har ni tänkt att äta den??

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar