• melonbuske

Stockholmsträffar blivande brudar

Är det fler än jag som bor i Stockholm, planerar bröllop och som tycker att det skulle vara roligt att träffa fler i samma sits? Själv planerar jag att gifta mig med min älskade i juni 2010 men alla är välkomna!

Kom igen nu alla Sthlms-brudar! Tänk va mysigt att träffas över en fika och prata om allt som har med bröllop att göra!!

• Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar
  • melonbuske

hej alla! :) va kul att vi är några stycken!! :)

annalaxo: ja, vi funderar också på sommaren 2010 så här är det inte alls för tidigt ^^

aikidoaasa: själv är jag inte förlovad än, väntar fortfarande på att älsklingen ska fria. dock är vi båda överens om bröllopsplanerna så det är bara det officiella kvar :)

• melonbuske

soon and very soon: OJ! tre månader?? då har du MASSOR att planera och fixa nu antar jag :) va skoj!!

• melonbuske

28 aug: bor du i sthlm?? :) hur går det med dina planer?

• melonbuske

28 aug: var bor du skulle jag skriva :P

• melonbuske

28 aug: oj va spännande att titta på klänning! :D själv ska jag åka och titta på lokal nästa onsdag. känns också sådär läskigt verkligt!! :O

• melonbuske

28 aug: ja verkligen! då bara MÅSTE du ju åka dit och titta!! ^^ Vart ska ni ha festen? vilken lokal? vart ska ni gifta er? :)

• melonbuske

låter jättemysigt :) vi ska antagligen gifta oss ute på Ekerö i Ekerö kyrka och just nu funderar vi på att ha festen på Skytteholm. Jag bodde på Ekerö under hela min uppväxt så för mig känns det självklart.

Haha... vadå?? Märker de om du är borta några timmar? ;) Hur många barn har du? Hur gamla? Hur gammal är du själv?? ^^ *frågestund*

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar