Stockholmsträffar blivande brudar
oj va roligt! nu blir jag avundsjuk! *vill också ha barn* hur gamla är de ni har? själv fyller jag 22 om 2½ vecka :)
oj va roligt! nu blir jag avundsjuk! *vill också ha barn* hur gamla är de ni har? själv fyller jag 22 om 2½ vecka :)
gud så mysigt :) på vårt bröllop ska antagligen min systerdotter vara brudnäbb och min sambos komspiars barn vara näbbar... då är de 5,6 och 9 :)
va roligt :) då har du massor planerat antar jag :D
*puffar*
Skulle det inte vara roligt att ta en fika nånstans och prata lite allmänt kring bröllop, kanske visa lite tips och vad man har gjort?? :)
ja, när kan vi? vad passar bäst? mitt på dan, kvällar, helger?
är det någon mer som ska på Pernillas brudbutiks visning nästa helg?
beror ju på vilken tid och allt sånt? jag har rätt konstiga arbetstider då jag kör buss...
för min del beror det helt på vilken dag då jag har olika tider varje dag i stort sett... dock denna vecka kommer jag antagligen ha semester tisdag-söndag så då kan jag nästan närsomhelst :)
det är denna vecka jag är ledig tisdag-söndag. nästa vecka jobbar jag till 18.30 på måndagen, dock slutar jag 12.30 på tisdagen och ledig onsdagen. så jag kan vilken dag som helst denna vecka och tisdag em/kväll och onsdag nästa vecka.
tisdag skulle funka för mig, så vitt jag vet iaf. :)