• melonbuske

Stockholmsträffar blivande brudar

kryckor är också välkomna bambi76 ^^

• melonbuske

jag hoppas att alla tar med sig sina planeringar och sånt ;)

• melonbuske

då är vi ju i alla fall en 4-5 stycken :) en väldigt bra början ^^

• melonbuske

jo, men om du har nån särskild tanke på inbjudningskort eller andra dekorationer eller nåt som man kan ta med. :)

• melonbuske

sitter just nu och surfar runt på olika förslag till festlokal.... usch va mycket det finns... synd bara att så mycket ska va dyrt. :( vill ha nåt nära vattnet men ändå centralt fast med grönområden... *ler*

• melonbuske

Okej tjejer! Här kommer info om den första Stockholmsbrudträffen:

När: tisdagen 31 mars kl. 18.00
    Var: i Kista Galleria (vi träffas utanför det lilla bageriet mittemot Food courten (Complé Konditori heter det tror jag))
    Hur: vi äter tillsammans i Food Courten (finns massvis med olika alternativ), pratar om allt som har med bröllop att göra och visar varandra tankar, tips, idéer och inspiration.

www.kistagalleria.se där finns vägbeskrivning. Ska ni åka tunnelbana är det blåa linjen mot akalla som gäller.

Vi som kommer dit är:
    Sandra (melonbuske)
    Anna (stressad bride2b)
    ev. Fia (Bambi76) beroende på hur hennes knä mår
    Maria (soon and very soon)
    "djurö 09"

Alla ni andra är också hjärtligt välkomna! Är det så att någon skulle dyka upp lite sent så får ni leta rätt på oss inne i Food Courten!

*ser fram emot en trevlig tisdagkväll*

• melonbuske

jag slänger upp det här och sen gör jag en ny tråd också med samma info så sprider vi oss ännu mer :P

• melonbuske

hehe.. vi får försöka hålla igång den här bättre... jag har ju låååångt kvar till bröllopet så vore ju trevligt att ha nån att prata med ända tills det är dags :)

• melonbuske

mammatilltvå: hej vännen!! :) hur går det med allt?

• melonbuske

för min del får du gärna ha med den lilla sötnosen, men jag har ju redan träffat henne så ;) men tror nog att det ska gå bra för de andra också. om inte annat får du och jag ta en "bröllops-träff" snart, eller ja, bara en träff i allmänhet vore ju trevligt!!

• melonbuske

absolut! vet inte om du har läst dig till att mamma och pappa ska skiljas... :(

• melonbuske

jupp :D får be sambon ta hand om den lilla kissen vi ska hämta imorgon så jag kan umgås med er brudar!

• melonbuske

så länge det inte är magsjuka eller nåt annat som toksmittar är alla välkomna, även med lite sjukligheter. om man orkar :)

• melonbuske

soon and very soon: ja, det var jätteskoj att höra vad ni hade för planer och funderingar osv. Dock svårt för mig då jag som sagt inte har en aning om hur det blir med bröllop och sånt nu. Men i vilket fall så är det kul att få inspiration. Och mysa ska jag göra för fullt *lovar* ^^ Längtar tills vi får se den lilla/lille bara... :) *såååå nyfiken*

• melonbuske

hej tjejer!
    kikar in lite snabbt. bröllopet ligger helt på is just nu, har verkligen ingen som helst ork till att planera. springer runt och mår illa mest hela tiden men njuter ändå. inskrivning om tre veckor. just nu känns det lite som ett dödläge då chocken efter plusset har lagt sig men det inte händer så mycket mer just nu förrän inskrivning om tre veckor och sen ultraljud om ytterligare ca. 6-8 veckor. men uppdatering kommer när det händer nåt nytt :)

• melonbuske

Bambi76: tack :) känns jättespännande men man är ju lite nojjig än så länge. men "liten" verkar växa och må bra därinne iaf. :)

Svar på tråden Stockholmsträffar blivande brudar