helsingborgare!
Hej jag är också från hbg men jag gifter mig inte förrän april 2010. Får jag också vara med? :)
Hej jag är också från hbg men jag gifter mig inte förrän april 2010. Får jag också vara med? :)
Idag ska vi kolla och beställa våra förlovningsringar ska bli så äntligen.
Ska ni gå på bröllopsmässan 1 mars i hbg??
Jag tycker att det ska bli så kul och intressant men min blivande tycker nog inte att dets ka bli så kul
Hej! På bröllopsmässan fick man tips på en affär i vinslöv som ska ha stort sortiment både på brudklänningar och till killen. Det kanske är värt ett besök. Någon som varit där???
Hej!
Skönhet: jag tycker att electa som ligger på kullagatan där är dem väldigt trevliga. Var där på ansiktsbehandling hur härligt som helst. Klädduthyrning menar du till dig eller mannen?
Det finns ju stiliga högtidskläder, vet att anina hyr ut brudkläningar också.
Hej! Nä vet inget om alex design. Din klänning hur mycket går den på om man syr upp den? Har funderat på det men inget mer.
Ja electa är ganska stort.
När är det dags för dig att gifta dig lingon82?
Jag har också tänkt på frockcoat till mannen det verkar snyggt i alla fall på bilder. Men annars är valet en nygg kostym en som han kan ha fler gånger. Priset var bra för en skräddarsydd klänning tycker jag. Har inte mycket erfarenhet av det men det lät billigt. Jag har faktiskt provat en klänning jag tycker är riktigt fin när jag var i köpenhamn i en lilly butik. Men jag får nog titta runt ett tag till vill inte köpa klänning för tidigt heller.
Jag blir nicos fru april 2010.
Hej! Vart ligger Tailor house?
Vinkällaren är mysig har varit och tittat på den jag tyckte den kändes liten om man är 30 per och ska dansa. men det bästa är att gå dit och kolla tror den kostade 4500kr att hyra.
Var på anina idag provade klänningar, se vad jag passar i. det var hur kul som helst hittade två eller en eller två ja nästan svårt att välja. Jag gifter mig ju inte än så jag har tid på mig. Men till min fråga har någon av er varit i brud butiken i vinslöv? Vet ni i så fall hur utbudet ser ut. Ligger priserna som dem gör på anina?
Nu har jag varit i vinslöv och provat klänningar ååå vad kul det var. Hittade en speciell klänning som jag bara vill ha lite dyrare än vad jag tänkt men den satt perfekt.Och ni hade rätt dem är hur trevliga som helst i affären. Det blev en romantica antionette.
Jag har lagt upp en bild i galleriet om ni vill se.