Inlägg från: alexandraopatrik |Visa alla inlägg
  • alexandraopatrik

helsingborgare!

hoppar in här=)

Man kan hyra kostym på Tailor House.
    2500 kr. det ända du behöver ha med dig själv är strumpor och kalsonger. Mycket bra pris.

• alexandraopatrik

Det ligger på drottninggatan ner i en källaren mellan Vila och Harrys.

• alexandraopatrik

Det finns en lokal i Jacob Hansens hus som jag tror heter röda eller blå rummet. Vi var på en fest med ca 50p men 30 är nog mer lagom. Där var öppen spis och jättefint! egen entre med lounge avd me barbord. Ligger nära köket också. kostnaden var 6000 med städning. Men du får bara lova att ha musik till kl02.00 i Jacob Hansens hus. iallafall för 2 år sedan

• alexandraopatrik

Vi köpte ockås våra ringar på Lyxxa! ubderbar service! rekomenderar dem varmt! Min ring kostade igentligen 1000 kr mer om jag ville ha en annan storlek och frågade då om de ekunda ta in den som fanns i butiken, men de beställde hem den istället och slapp betala de 1000 kr extra! =)

• alexandraopatrik

någon som vet var det finns fina brudskor i hbg? var har ni köpt?
    tycker inte jag hittar något.

• alexandraopatrik

Någon som bokat fotograf än?
    Vi var och bokade i onsdags=) börjar kännas på riktigt när man har såna saker bokade

• alexandraopatrik
    malininlove skrev 2009-05-05 19:36:19 följande:
    Evepeve: Jag vet inte om jag skulle vilja vara på cardinal för mitt bröllop. Tänt på att fulla meniskor som kommer dit vid 11 12 tiden. Har du kollat på terassen, de e ju supermysigt och maten e fantastisk. Har en kompis som hade bröllop där förra året och var supernöjdPålsjökrog e ju ett annat alternativ
    Dunkers är också väldigt fint. Inte jättedyrt heller. Vi kollade på det först men man fick ej ha med sig egen dricka till maten
  • alexandraopatrik

Vi ska sova på Hotell Mollberg.
    Jättefint rum/juniorsvit me badkar m lejontassar, "vardagsrum" med chetserfield fåtöjler. Vi ska ta lite kort där också. Både på rummet och i trappan.
    Underbar miljö=)

Svar på tråden helsingborgare!