helsingborgare!
Här är en Helsingborgare =)
Gifter oss i Maria Kyrka 11 juli
Här är en Helsingborgare =)
Gifter oss i Maria Kyrka 11 juli
Nej jag jobbar som kökschef så jag lånar köket på jobbet och lagar all maten själv dagen innan. Sen sätter jag en kompis (som också är kock) i köket dagen vi gifter oss.
Vi ska vara på Jacob Hansens hus =) Passar oss jättebra då vi blir 110- 120 pers.
Ett tips är ica maxi i Råå. Har beställt tårta därifrån och betalar 25 kr biten. Finns en massa olika mousser att välja bland. Pratade med en jätte trevlig tjej som beställer hem extra stora tårtställningar då vi ska ha 120 bitar. Hon erbjöd sig även att köra hem den till oss för det blir för mycket att ta i våran bil.
Lovecats: Jag ska också vara på Tim´s. Ska dit imorgon för att prata igenom allt. Ska även göra min sminkning där. Ska bli så spännande imorgon =)
Någon som vet om "Nails by Lena" är bra?
m ska vara i J.H hus.. Hur många gäster har ni? Börjar fundera på om vi verkligen får plats
Vi har bokat den 11:e juli. Det står att vi max kan vara 140 pers & vi blir max 115. Hade osa den 1:e maj men vissa är lite osäkra fortfarande. När jag räknar på hur långa borden blir & kollar ritningen så får vi nog inte plats. Måste åka dit och provduka någon dag.
Vi ska bo på Clarion Grand hotell på stortorget. Vet inte vad det blir för rum eller vad det kostar. Fick ett mail från svärmor om att hon bokat hotell till oss. Jätte snällt av henne. Vi hade först tänkt sova hemma men nu får vi sovmorgon på hotell istället
Jag ska göra en secretbox fotografering om några veckor. Hade varit kul att bli sminkad innan. Så idag har jag varit runt på stan men alla är uppbokade ( MUS & Body shop). De enda som eventuellt har tid är Kicks men de vill ha 650 kr och det känns lite dyrt. För de 650 kr så får man inga produkter som man får på MUS. Någon som har något annat tips på vart man kan gå eller någon som känner någon som kan sminka?