helsingborgare!
Verkar vara ont om helsingborgare här!? Om ni finns kan vi väl tipsa om olika saker här. Var ska ni ha vigseln och festen osv...
Verkar vara ont om helsingborgare här!? Om ni finns kan vi väl tipsa om olika saker här. Var ska ni ha vigseln och festen osv...
Va roligt!
Lovecats: Jag har tyvärr inga tips på det, har inte bott här så länge och har inte kommit så långt i planeringen.
Har oxå funderat på Sofiero, det är ju så vackert! Dock har vi inte så stor budget.
gift09: Ska ni ha många gäster. Min m2b vill gärna gifta sig i maria kyrka då han är konfirmerad där osv. Men vi ska inte ha nåt stort bröllop så vi funderar på om det blir konstigt att vara i en så stor kyrka.
Nu lutar det mot Mörarps kyrka (bor i mörarp)den är liten o fin, bra till ett litet bröllop.
Mrs Harvie: Självklart får du det :)
Vad jag vet finns det två chokolaterier om man kan kalla det för det. Det ena är Peter Beier Chokolade på S. Storg. 5. Det andra är Chokolatte som ligger på drottninggatan. Har bara provat det första, jättegott. Massor att välja på!
theresepersson: Tack för tipset! Det ska ja kolla på...
Chocolatte ska det ju va :)
gift09: jo det fyller ju ut lite bättre än tjugo pers :) Låter som det blir ett fint bröllop! Ska ni ha catering?
Hur mycket kostar det att hyra Jacob Hansens hus? Det verkar som en stor lokal. Vi blir högst 30 pers så det kanske är för stort? Nån som vet?
Vi är inne på att ha festen på en restaurang. vi har funderat på Le Cardinal, mysigt+ god mat. Vi vill ha en mysig och avslappnad atmosfär. Är det någon som har några andra bra idéer?
Får man fråga hur mkt det kostar att vara på jacobhansens hus?
Vet ni hur mkt källarlokalen kostar? Vi kommer vara max 25 pers så då passar den väl bättre...
Igår var vi och tittade in i restaurang terassen, var ju jättefint, härligt med det vita tyget i taket. Vi ska gifta oss i augusti (2010) och då är det ju härligt med så mkt ljus. Nu får vi väl bara se till att provsmaka maten oxå...
Är det någon som har erfarenhet av restaurang tegel i Rydebäck? Såg att dom har endel bröllopsfester där...
Vi ska åka til Tegel och kolla oxå. Vad jobbigt det är att bestämma sig :)
Nu har vi bokat kyrka! Känns bra, allt blir liksom mer på riktigt när man har ett exakt datum o bokad kyrka...
Örenäs slott kanske? Vet inte om det e för långt bort?
Är det någon som har erfarenhet av Gamlegårds Wärdshuset?
Det verkar ju väldigt fint på Mollberg!
Jag åkte idag förbi beauty team som ligger på hälsovägen. Där kostar det 395 för en make up. Jag har ingen aning om dom är bra men det kan vara värt att undersöka. www.beautyteam.net