Inlägg från: sommarbrud2010 |Visa alla inlägg
  • sommarbrud2010

Hur mycket för ringarna?

Hej!
    Vi sitter med vår budget och undrar, hur mycket bör vi budgetera för ringarna? Vad har ni betalt och vilka har ni köpt?

Vi vill ha en diamantring till mig och en slät i samma modell lite honom.

Vore bra att få lite humm om vad det kostar...

• Svar på tråden Hur mycket för ringarna?
  • sommarbrud2010

Jo jag förstår också att det finns väldigt många prisklasser. Men det är ju samtidigt kul att se vad andra har köpt =D!

• sommarbrud2010
    didis skrev 2009-02-24 13:04:30 följande:
    Vi hade först inte tänkt ha ringar alls eftersom ingen av oss använder det till vardags.Men, förståss efter att ha läst på BT, hittade jag precis den ringen jag ville ha! Titan med makens namn präglat på utsidan. Kostnad ca 2000:-. Så nu har jag ring i alla fall!
    Vart har du köpt den?
  • sommarbrud2010
    JustMeAndMyLove skrev 2009-02-24 17:28:32 följande:
    Vi kommer nog köra på de här:www.gylleneting.se/product_details.asp|%20PRAG%20ALLIANSMen av någon anledning har alla sidor jag brukar kolla på rngar på tagit bort alla priser??? Jättekonstigt.Eftersom vi är två tjejer har vi två damringar (med sten) så det går väl på ca 7000 för båda.:)
    Va roligt , är det fler än ni som är två brudar? Vet inte om jag sett någon mer =). Bara av nyfikenhet kommer ni ha bröllopsklänning och sådär båda två??
  • sommarbrud2010
    miamedknuff skrev 2009-03-04 14:16:24 följande:
    Det lutar åt denna ringen för mig:www.titaniumkay.com/Titanium-Silver-Inlay-Dia...Enbart ringen hamnar på ca 2300 kr. Nu ska vi bara hitta en till sambon oxå! :)
    Det var ju jätte bra pris. Går det inte att få samma fast utan stenar till sambon?
  • sommarbrud2010

Vi funderar också på om man kanske skulle ha ringar i titan, silver eller vitt guld istället för vanligt guld. Förlovningsringen är i guld, tror ni att det blir snyggt???

• sommarbrud2010

Mrs Baom skrev 2009-03-04 19:41:54 följande:

Min vigselring kommer att kosta 2800:- å då har jag designat den själv med tre diamanter. M2B får betala 2000:- för att göra om sin förlovningsring. Så totalt 4800:- det tycker vi räcker...
    Vart köper ni dem?
  • sommarbrud2010

Finns det några minus med att ha ringar i titan? Hur vanligt är det? De är ju väldigt snygga och jag blev verkligen förvånad över att de var så billiga.

• sommarbrud2010

Ni som har beställt från internet, hur har ni gjort för att veta att storleken passar?

• sommarbrud2010

Hur kan det bli billigare att designa den själv? Borde inte det bli mer jobb = mer kostnad?

• sommarbrud2010

Har ni graverat i era titanringa?

Svar på tråden Hur mycket för ringarna?