• didis

Hur mycket för ringarna?

Vi hade först inte tänkt ha ringar alls eftersom ingen av oss använder det till vardags.

Men, förståss efter att ha läst på BT, hittade jag precis den ringen jag ville ha!

Titan med makens namn präglat på utsidan. Kostnad ca 2000:-. Så nu har jag ring i alla fall!

• didis

titanringar.com. Först strulade varukorgen och jag var rätt sur på dem men servicen efter det har varit kanon och snabbt gick det. Sedan visade det sig att det var för att cookisaran var inaktiverade som varukorgen inte ville ta mer än 1 vara...

Numer är jag en nöjd kund (men jag skickade ett surt mejl till dem först, det var sent på kvällen, får skylla på det).

sommarbrud2010 skrev 2009-02-24 15:19:32 följande:
    Vart har du köpt den?
  • didis

Jag gick in hos en guldsmed och frågade snällt: kan jag få prova ut ringstorlek hos er, jag har hittat min drömring på nätet?

Och det var ok.

Jag vet inte vad nackdelen med titan skulle vara, jag börjar använda vigselringen först nästa helg

Titan är hårt och vävnadsvänligt och, som du sa, förhållandevis billigt. Den ringen jag ville ha hittade jag på titanringar.com så jag beställde den. Finns många snygga titanringar!

sommarbrud2010 skrev 2009-03-06 16:49:10 följande:
    Ni som har beställt från internet, hur har ni gjort för att veta att storleken passar?
  • didis

Nej, makens namn står på utsidan. På insidan hade jag först tänkt gravera "Alea Iacta Est 090314" men det får bli en senare fråga i så fall, just nu är det tomt på insidan.

sommarbrud2010 skrev 2009-03-07 10:37:52 följande:
    Har ni graverat i era titanringa?
Svar på tråden Hur mycket för ringarna?