Inlägg från: Hvidbrud |Visa alla inlägg
  • Hvidbrud

Koh Samui, Koh Phangan, Koh Tao hotell,strand etc?!

Är Leela beach fortfarande nudiststrand?
    Suck... drömmer mig tillbaks 10år när jag bodde på ko Phangang i 4-6 mån 3år i rad... Härliga tider...
    tror inte mina tips är särskil updatade, men suck, vad skulle jag inte göra för att vara där igen? Redan för 10-11 år sen var chaweng och lamai jätteturistade och inte så härlig stämning...

Phangan är favroiten med mysiga strënder och möjlighet att ta dyk cert och ta longtail boat till öde stränder...

• Hvidbrud

Småland: Nä, jag låg nog mest i min hängmatta... Jobbade här hemma på sommaren, sparade pengar och levde budgetliv i paradiset... Det var härligt det! En bungalow kostade då 30-40 Bath per natt och maten var inte så dyr heller, så det var lätt att överleva, lärde känna de lokala och de andra longstayers, så det var som att komma hem!
    Var och åt thaimat i kväll för jag fick lite abstines efter att ha läst denna tråden!

Småland09 skrev 2009-02-26 22:25:43 följande:
    Hvid Brud: glömde ju fråga, vad gjorde du där? jobbade? med vad? GUD vad NICE att bo där
  • Hvidbrud

Nä.. det sätter sina spår... men bra spår. om allt käns lite väl hårt och stressigt så är det bara att ta en djup inandning och påminna sig själv om stress- det är alafall inte det livet handlar om!

Ja du, efter-bröllops-depresionen kan ju vara lite ond... Alla förväntningar, planering fantastisk resa och sen.... INGET... Inga klänningar att fantisera om och inga färger sm ska kordineras osv osv... Roligast är ju att hoppa i bebisverkstan! Då händer det grejer vill jag lova!

Svar på tråden Koh Samui, Koh Phangan, Koh Tao hotell,strand etc?!