• Igia

Uppsalabrudar - del 3!

Hallå på er!

Här shoppas det för fullt ser jag... Vi ha lite torka just nu. Hållr på med Hotell och brunchställ. Vill ha det klart så vi kan göra inbjudningarna färdiga så de bara är att skicka iväg sen... Men det går inte alltid som man vill har jg märkt

Monkay: Såg du om de hade ngr blockljus på Rusta? Har börjat köpa på mig därifrån men de hade inte så många men skull få hem...

• Igia

Den klänningen ska mina tärnor ha fast i svart... Vad vill landy ha för de? Ska beställa från milly samtidigt som mina klännigar.

F A M E skrev 2009-03-08 16:02:20 följande:

Ja men visst skulle den göra sig bra med ett vinrött band till, och man behöver ju ite ha bandet om man inte vill heller.
  • Igia

Nästa helg ska vi åka till sunsdvall för att fixa lite med det sista. Ska boka florist, hotell och konditor tänkte vi. Sen kan vi snudd på göra klart inbjudningarna så de kommer ut i april.

• Igia

Okej. Milly vill ha 70 dollar och dollarn ligger ju på typ 9 kr... Frakt tillkommer och det är 100dollarn för 4 klänningar så det blev inte så farligt...

• Igia

Grattis!

Sommarliv skrev 2009-03-08 22:21:39 följande:
    Hejsan ni gissade rätt.. Vi gifte oss idag på dopet.. Det var så härligt.. Sen kommer vi ha en fest för oss vuxna sen..
  • Igia

Var var du och provade klänningar någonstans? Vad kostar det till honom och till dig?

brud2009 skrev 2009-03-08 19:46:35 följande:
    Åååååå vad det pirrar i kroppen! Har idag varit och provat klänningar i 5 TIMMAR!!! och jag hittade MIN klänning, så lycklig Jag hade ju tänkt beställa från kina igentligen men nu känns inte det rätt längre. Var bara tvungen att skriva av mig lite, är sååååååå lycklig Hittade även kläder till sambon som han ska få åka och prova ut och allt det till ett kanonpris. Har verkligen varit en kanondag!Någon som var på slottsmässan? Hur var den?
  • Igia

Bara att slå till då! Har du nån bild? Kanske ska skicka dit sambon då och prova lite kläder...

brud2009 skrev 2009-03-09 12:19:43 följande:
    Jag var på bröllopsgården i vittinge. Paketpris på frockcoat inkl. allt går på 2400:- Min klänning kostar 5500:- att hyra 8000:- att köpa, lite dyrare än jag tänkt men den känns ju så rätt
  • Igia

Jättefin klänning!!! Förstår att du är nöjd!

brud2009 skrev 2009-03-09 15:01:07 följande:
    Ja de har dem! Då kostar paketet 3200:- tror jag att det var!F A M E skrev 2009-03-09 13:38:49 följande:
  • Igia

Imponerad över att du orkar vänta till imorgon
    Greta 1980 skrev 2009-03-09 20:53:29 följande:

Wiii!Nu har jag fått en avi av posten att min klänning kommit. Mindre än en månad sedan jag beställde den! Vill hämta och prova den nu!!!Men blir först på onsdag.Har mycket jobb innnan dess.men den som väntar på något gott....
  • Igia

Grattis på födelsedagen!

F A M E skrev 2009-03-10 20:43:10 följande:

eller nja jag börjar tidigt påjobbet imorgon så skulle de stå. Joo jag fyller dessutom år i morgon hela 1 år närmare döden.
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!