Uppsalabrudar - del 3!
Jobbigt! Men det rullar på bra för er! Här är det fortfarande det är långt kvar syndrom.... Men man kanske får eld i baken snart
F A M E skrev 2009-04-07 10:08:40 följande:
Jobbigt! Men det rullar på bra för er! Här är det fortfarande det är långt kvar syndrom.... Men man kanske får eld i baken snart
F A M E skrev 2009-04-07 10:08:40 följande:
Jättefin klänning!
F A M E skrev 2009-04-08 09:51:15 följande:
Maj:Jacobsen 2/5
Juni:
Juli:
Sobeit 11/7
F A M E 31/7
Augusti:
September:
Igia 19/9
Antingen till:
www.nagelstylisten.com/index2.php
eller till:
Nail design på St. Olofsgatan, 018- 69 40 01
Nu har våra inbjudningskort nåt gästerna. Än sålänge bara positiva reaktioner så det känns bra. Var lite tveksam då vi inte gifter oss här i stan men de vi hört ifrån tycker det ska bli kul med en minisemester
Vad roligt! Ser det ut att bli bra uppslutning?
Nu har jag lagt upp bilder på våra inbjudningskort för den som vill se. Nästan alla fick olika tapet till kuverten men det skulle bli många kort om jag fotade alla
Vad jobbigt att de är sjuka hela tiden. Hoppas det löser sig till det bättre på det andra dagiset.
Vad spännande att ni beställer från suitopia. Vi har oxå funderingar på det eller från anysuit. När blir den klar tror ni?
Hej på er!
Vad ska ni ha för bubbel till brudskålen? Är inte så hemma på det där med bubbel...
Greta: Hur mkt handlade ni och vad? Vi ska oxå åka ner i sommar men vi tar det på vägen hem från semestern... Vi har räknat lite på hur mkt men har inte riktigt bestämt vad vi ska ha för nåt.
Jag tycker pärla lyx... Vad har du för hårfärg?
F A M E skrev 2009-04-22 17:11:41 följande:
Tackar! Verkar som vi inte har räknat alltför uppåt väggarna då. Fast vi kommer nog att köpa mer flaskvin tror jag. Beror lite på om vi får tag på karaffer el inte...
Var ni i en boardershop el?
Greta 1980 skrev 2009-04-22 20:39:13 följande:
Vi kommer att sätta tyg i taket. Förmodligen Britt metervara... Vi kommer nog att dra det från mitten och ut mot hörn och kanter med en discokula i mitten. Vi får se vad det blir...
Vad kostar det på bröllopsgården? Har de mkt olika färger där?
Läsk har rätt bra hållbarhet. Vet ibland när vi har köpt till våra fester så kan vi ha köpt till vårfesten i april och det som blir över kan vi spara till årsfesten i november... Men det står ju på de, men det var ett bra tips. Det ska jag komma ihåg
F A M E skrev 2009-05-04 22:22:51 följande:
Vad duktiga ni är allihop på att provduka. Jag bara antar att det kommer att bli bra
Vad jobbigt. Vem har du beställt av? Jag väntar oxå på mina skor och hoppas att de passar. Hon ville man skulle ta mått på sina fötter så att det skulle bli rätt... Håller tummarna för det då.
F A M E skrev 2009-05-08 22:11:28 följande:
Vi bokade kläder till sambon igår på bröllopsgården. Hon var lika trevlig som ni sagt. Jag tror hon nämde dig Sobeit, visst är det din klänning hon ska sy in? Kom in på att jag beställt min klänning från Kina... Vågade knappt säga det först men det var ju ingen fara
Skönt att ha alla kläderna klara. Tror jag iaf haha! Min och tärnornas har ju inte kommit än...
Vi ska åka upp en sväng till sundsvall över Kristi himmel och göra klart en del saker om det är så att de ha tid att träffas oss såklart.
Det var inget dåligt klipp du gjorde där...
Det rullar på. Ska bli roligt att få se hur din klänning blir, mina kommer inte att komma förräns i början av juli...
Vilka skor har du beställt från Pernilla?
Jag har beställt mina från matildas fest. Hon har samma märken som pernillas och man skickar även sina mått till henne så beställer hon från kina....