Uppsalabrudar - del 3!
Finns ett ris som heter safflor, tydligen en sorts fågelfrö.
Tänkte själv kolla runt lite efter de på lantmännen el zoo butik.
Finns ett ris som heter safflor, tydligen en sorts fågelfrö.
Tänkte själv kolla runt lite efter de på lantmännen el zoo butik.
Jag är i princip färdig nu med min klädsel. Ända jag har kvar nu är tiaran som skall hittas. Hon var så trevlig på viktoria & vivian, hon älskade min klänning. Klockrent vavr de, ska hämta mina grejor där på fredag. Tjihoooooo.
hmm undrar vad de jag skrev tog ivägen.
Jag kan förstår din frustration med prästen. Vi har snarlik situation. Dock så är inte våran säker än om han hinner/kan, då hans dotter gifter sig dagen efter. Han är deras vigselpräst dessutom. Han skulle kolla upp allting med alla närstående, samt kolla in vad de finns för ersättare.
Dock så vill vi ju gärna ha honom efter som han betyder ganska mycket för oss. Men vi får se hur de blir. Hoppas att han ringer snart om detta.
Stor Grattis Sobeit till vikt nergången de måste väl ändå kännas underbart. 8 kg är ju väldigt mycket. Hoppas att dom kan hjälpa din med din klänning p bröllopsgården.
Idag har vi fått hem tygprover ifrån suotpia, så ikväll beställs sambons frockcoats får jag hoppas.
Annars så lunkar de på, vi har sjuka barn igen. Har äntligen skickat in papprena om efternamnsbyte nu samt hinderprövningen. Men så har vi också i samma veva bestämt oss för att byta dagis åt barnen. Den minsta är så mycket sjukt på sitt nuvarande att de funkar inte i längde för oss. Jag är ständigt hemma, as jobbigt för ekonomin är de. Speciellt nu när vi verkligen behöver alla pengar vi kan få.
3-5 veckor om tyget finns inne
Greta 1980 skrev 2009-04-22 13:59:01 följande: