• F A M E

Uppsalabrudar - del 3!

Greta 1980 skrev 2009-03-01 22:03:32 följande:

Det är 37110 Vilken har du beställt?Jag har beställt ifrån PerimartF A M E skrev 2009-03-01 17:05:56 följande:
    har beställt hs1598 ifrån landy bridal den ska komma om ca 2 1/2 vecka.

Nej hittade inga skidor åt min barn alla var för små eller förstora. Men tydligen så var vi inte de ända som jagade pga av för dålig info. Men h*n hade skriskor i alla fall, samt så skulle dem få måla i snön. Dem hade stafett istället och då fick h*n låna som tur var. Men nästa år ska jag skaffa dessa i nov typ, så man slipper jaga som en skrämt åsna.
  • F A M E

Just nu sitter jag och går igenom allt i alkohol väg som ska inhandlas till bröllopet. Tycker de är svårt att beräkna dock hur mycket de ev ska köpas. Efter som vi styckar själva bröllopet och festen.

Har raggat upp gardiner till lokalen saknar bara 2 st panelgardiner tills de biten är färdig. Vi skulle gå iväg för att prov duka idag men så dök sminktjejen upp. Hade glömt att jag hade bokad klass idag för mig och 2 vänner. Men de var ju lugnt, tur att en av barnen fyllde år i veckan så bakat hade vi reda hemma.

• F A M E
    monkay skrev 2009-03-01 22:18:10 följande:
    Kör en hemsida igen jag hittade ang mässan på Norrlands nation 29 marsbrollopsmassan.seF A M E skrev 2009-03-01 22:03:16 följande:
    JO jag såg monkey sitter och kollar igenom den nu. De jag saknar nu är bukett om jag nu ska ha, samt underkläder.

Sambon är klar i tanke väg vi ska åka och mäta honom för en kostym ifrån suitopa, där dem kommer att sy upp en frockcoat i ljust tyg åt honom. Väst och pastrong kommer vi nog handla på mäster arne. Han var superskön kille med humor.
  • F A M E

upps ursäkta blev lite fel på ditt namn monkay

• F A M E

oki tackar de blir nog samma för mig då.

Sitter och knoppar på våran fest inbjudan för dem som ska komma. Men jag tycker ssånt är så tråkigt. Vad jag än skriver så ser de bara bökigt ut *suck*.

någon som har förslag?

• F A M E

Jag kan inte heller denna helg Greta men hemskt gärna en annan dag/gång.

Hon ifrån vivi och victoria ringde alldeles nyss, har bokat mig för en provtur bland deras underkläder i mitten av april. Hoppas att klänningen har kommit till dess.

• F A M E
    Sobeit skrev 2009-03-02 18:59:55 följande:
    F A M E:Nu blir jag nyfiken! det låter jätteroligt! Vad kostar det? Kan verkligen behöva all hjälp jag kan få på den fronten liksom ..... De senaste åren har det blivit väääldigt mycket mammaunderkläder så något roligare saker vill ju mannen att jag har på mig på dagen B.
    De kostar ingenting förutom om man handla kläderna.
  • F A M E

Nu när jag inte har några svansande barn efter mig så kanske jag kan skriva lite bättre.

Jag boka dem när jag var på mässan i nov. Sa att hon skulle ringa mig runt maj, så vi kunde boka in ett underklädes provning helt själva med klänning osv så att allt skulle passa. Så ringde hon efter 17 idag och ville boka datum idag efter som hon hade 2 mässor hon skulle vara på. Och ville att vi som hade bokat innan ska få chans på de första tiderna dem hade.

Kostar ingenting att boka man får hjälp att hitta sin ev underkläder, passform, tips osv.

• F A M E

Fick min avi igår för ringarna, ska ev hämta dem idag på posten innan jag åker för att jobba kväll.

Känner mig så nervös, tänk om de är helt fel str, fel ring osv.
    Men priset blev så bra för 2 st ringar gav vi 6500:- istället för 9900:- om jag hade köpte dem på altlas guld i Uppsala.

• F A M E
    Sobeit skrev 2009-03-03 10:30:40 följande:
      Vi fick hem våra vigselringar igår. Mannens ring satt perfekt. Min var lite för tight. men det är ju några månader kvar så bara mina sista gravidkilon försvinner så kommer den att sitta perfekt. Det är 4 kg så det gör rätt stor skillnad på mina fingrar. Men ack så vackra de var. Vi betalar totalt 5311 :- för ringarna vi köpte från Vigselbutiken. I vanlig butik så hade det gått på det dubbla.
    Gösses vilket bra pris ni fick, är de samma ring som oss??? Här satt min som en smäck medans sambons var lite för liten. Men dem skulle fixa de åt oss innan veckan var slut. Jag som tyckte vi hade fått ett kap i pris.
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!