• brud2009

Uppsalabrudar - del 3!

Kul att höra, tyckte de känndes lite hårta i hälen men de kanske mjuknar. Ska gå runt med dem hemma så får vi se!

cbride skrev 2009-03-12 22:17:22 följande:
    brud2009: Snygga skor, dessa hade jag oxå när jag gifte mig i sommras. Sköna var de oxå!
  • brud2009

Kan inget annat än att instämma!!!

• brud2009

Var har ni hittat era tiaror? Om ni nu ska ha någon!

• brud2009

Det tror jag med, är det någon dag man ska känna sig ompysslad om någon så är det väl den dagen

Har idag bokat svit på Hotell Gillet för bröllopsnatten samt bestämt vilken ring jag ska ha, skönt att kunna pricka av lite till på listan!

• brud2009

Vi kommer åka Limo mellan kyrkan och festlokalen sen hämtar limon oss på kvällen/natten och kör oss till hotellet!

• brud2009

Vi har bokat hos www.limouppsala.se han tar 1500:-/timme. Sen finns det ett ställe i Björklinge oxå. Mer vet jag inte!
    Nu ska jag ta och beställa min ring

F A M E skrev 2009-03-20 20:48:32 följande:

För vår del så spelar de nog igen roll vad för transport vi har.vart hyr man limo någonstans? samt vad kostar de.
  • brud2009

Har du varit till ViviViktoria?

sandrita skrev 2009-03-22 21:19:39 följande:
    Hejsan alla brudar!har letat som själva f-n efter en Bustier att ha under klänningen. när jag varit runt på stan så har dom inget sådant i år utan bara korsetter och jag hade helst bara velat ha denna "halvkorsett" utan axelband eftersom min klänning är axelbandslös.- någon som har något tips? jag har en B kupa och är rätt bred över ryggen.
  • brud2009

Har bokat tårta privat, får fritt välja hur vi vill att den ska se ut samt innehåll För 80 bitar betalar vi 1500:- inkl. leverans och det bästa av allt hon är superduktig. Nu gälller det bara att komma på vad vi vill ha!
    Vad ska ni ha för smaker i er tårta? Har funderingar på hallon och choklad.

• brud2009

Är det någon som ska gå på mässan nu på söndag?

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!