• brud2009

Uppsalabrudar - del 3!

Jag ska gå med en kompis så vi slipper leta barnvakt Inte för att det är skället till mitt val! Frågade min sambo i kväll om han ville gå på mässan, svaret va typ Vadå, vad är det då, måste man det??? NEJ MAN MÅSTE INTE!!!! Men jag VILL!!!!! Därav tar jag med en kompis istället, känns som rätt val

F A M E skrev 2009-03-27 22:23:16 följande:

Vi funderar ev på att göra de, men får se om vi har någon barnvakt. Äldste barnet kalas för sin kompisar så tänkte vi lämna syskon hos farmor men de gick inte sörrö. Grinade i 40 min innan stackars farmor gav upp. Så hittar vi barnvakt så åker vi in helt klart.
  • brud2009

Tänkte du på när mässan öppnar? Den är mellan kl. 11-17, kostar 100:- i inträde.

• brud2009

Tyckte inte heller att mässan var så mycket att ha men det var kul att se modevisningen!

• brud2009

Va kul, alltid roligt när man hittat rätt!
    Hur man än betar av listan så tycker jag att den blir längre och längre, undrar varför
    F A M E skrev 2009-03-29 19:50:54 följande:

yes den var kul att se. Vi upplevede att de var väldigt många fotografer där och inte så mycket annat i utbudet. Men jag blev riktigt glad när såg hon som höll på med blommorna. Billiga var dem också. Hittade direkt den bukett som jag har funderat på. Visst kan man göra den billigare själv men jag har nog så de räcker på min komihåglista
  • brud2009

Idag har jag varit och handlat allt material till inbjudningskorten, så nu är det bara att sätta fart! Fick sms om att paketet med tjejernas näbbklänningar hade kommit, va och hämtade ut det innan jag hämtade dem på dagis och när vi kom hem hade avin om RINGEN kommit så det blir till att åka igen så fort sambon kommit hem, så spännande!!!!!!!

• brud2009

Jag tycker oxå att nr. 2 är den finaste, förstår verkligen varför du blev kär!!!

• brud2009

Maj:

Juni:

Juli:
    Sobeit 7/11
    F A M E 31/7

Augusti:
    Brud 2009 8/8
    Monkay 15/8

September:

• brud2009

Vi i augusti försvann
    Men nu är det fixat

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7

Augusti:
    Brud 2009 8/8
    Monkay 15/8

September:
    Igia 19/9

• brud2009

Om det är någon av er som ska fixa naglarna till bröllopet, var går ni då?

• brud2009

I torsdags kom inbjudningarna fram och idag kom första samtalet
    Satt och försökte mig på bordsplaceringarna med förutsättning att alla kommer. Men va svårt det va, jag la ner det får bli ett senare projekt
    I veckan så måste jag ut och hitta skor till mig och barnen, ska bli skönt när det är klart. Sen måste jag hitta någon som kan och vill sjunga i kyrkan oxå, känns som det viktigaste just nu.

• brud2009

Nu har jag bokat tid för manikyr, ansiktsbehandling (tog en ryggmassage oxå), pedikyr samt klippning med provuppsättning, Känns såååååå skönt!!!!
    I morgon ska jag försöka mig på att hitta MINA skor samt leta till barnen.

• brud2009

Nu har vi äntligen fixat barnvakt att ha med till våra barn under hela bröllopsdagen och kvällen, så skönt!!!!!!! Frågan är nu bara vad man ska betala:-/
    Imorgon ska jag klippa mig och göra provuppsättning, ska bli jättekul. Pirrar faktiskt lite i magen....

• brud2009

Har idag fått hinderprövningen tillbaka, gick jättefort! Har oxå fått "favor"påsar som jag budade in på ebay. Känns som jag gjort ett riktigt kap, 40 påsar för 30 kr inkl. frakt, nu ska jag bara lyckas få 40 påsar till
    Sen har jag oxå fått hem 10 000 akryldiamanter som jag oxå köpt på ebay, blev kanske inget kap men inte så dyrt heller!

Det där med skor känns just nu helt hopplöst men jag ska nog ta och beställa via internet jag oxå även fast jag helst skulle vilja prova innan jag köper, ja ja man får väl chansa lite

• brud2009

Fick idag veta vem som blir vår präst och vi fick prästen som döpte vår yngsta dotter (som vi önskat), känns jättebra!
    Beställde skor i går men då jag önskade om att få dem tidigare än vad de har i lev. tid (måste ju chansa lite) ringde hon mig. Berättade att hon hade ett par skor i lager som hon trodde skulle passa mig så nu ska sambon hämta de på måndag. Hoppas nu bara att de verkligen passar!

• brud2009

Vad roligt, det låter som en väldigt trevlig möhippa!

Midsommarbrud09 skrev 2009-05-17 16:39:00 följande:
    Ja, då har man blivit "hippad"!! Mina vänner bjöd på en underbar dag med olika aktiviteter; glasblåsning, picknick i det gröna, lacergame, bowling, middag och utgång senare på kvällen.Och en massa dricka.....Kom hem 3.30 i morse och känner mig fortfarande lite smått påverkad!!De hade verkligen ordnar allt SÅÅÅ bra det bara kan bli = lycklig!!
  • brud2009

Nu har jag oxå varit hos Vivi & Victoria, allt blev inte handlat idag men köpte ialla fall en torsolett (hur de nu stavas) så jag kan prova med klänningen när den ska fållas. Resten ska inhandlas närmare aug.

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!