-
yes den var kul att se. Vi upplevede att de var väldigt många fotografer där och inte så mycket annat i utbudet. Men jag blev riktigt glad när såg hon som höll på med blommorna. Billiga var dem också. Hittade direkt den bukett som jag har funderat på. Visst kan man göra den billigare själv men jag har nog så de räcker på min komihåglistabrud2009 skrev 2009-03-29 19:21:53 följande:Tyckte inte heller att mässan var så mycket att ha men det var kul att se modevisningen!
-
JO vi är ganska färdiga redan med de stora grejorna. Sen har vi lite fin slipning i större del bara om vi så vill.
hon som var där hette lotta och har en hemsida/mobilnr där man kan få kontakt med henne.lottis77 skrev 2009-03-29 22:17:56 följande:F A M E skrev 2009-03-29 18:57:14 följande:Var tänkte du göra din bukett? Har bokat på Blomloftet men glömde kolla ungefärligt pris.. Tyckte inte att mässan var så bra. Hade hoppats på att få mycket mer inspiration... Så här i efterhand hade jag gärna lagt de där 200 kr på brunch på Clarion istället. -
NÄ jag budade aldrig, vi ska beställa själva ifrån Landy i mina mått när väl brudklännigen har kommit hem. Jag vill gärna se hur den sitter först ifall några utav måtten inte stämmer.Midsommarbrud09 skrev 2009-04-02 17:17:40 följande:FAME: Vann du budgivningen på klänningen?
Fick mina glasögon idag men är inte nöjd ska skicka tillbaka dem på engång. Jag vet att jag har dålig syn men jag vill inte ha flaskbottnar till glasögon bara för de.
Nej jag får gå till en riktigt optiker istället. Vilket är riktigt synd. dessa kosta ändå bara 990:- istället för ca 5000:- hos ex synsam. *suck* -
Säger som sobeit sko nr 2 men jag är inte heller så förtjust i spetsiga skor.
-
NU har min klänning kommit hem äntligen.
-
Yes kan lägga in bilder senare.
Nu börjar de kännas verkligt på något sätt. Vi har även kollat upp vårat ny efternamn och de är helt fritt att ta enligt prv. ska bara skicka in papper nu på de och hinderprövningen så kan man bocka en rej till av ifrån listan. -
Överdrag till klänningen vart har ni hittat de???? Så den inte får en massa damm på sig osv.
-
Oki tackar mycket bra förslag då vi har gott om sånt här hemma.FruLindberg09 skrev 2009-04-06 19:53:30 följande:F A M E skrev 2009-04-06 18:43:18 följande:Jag har hängt min i ett påslakan Fick med skötselråd o där stod det att man kunde ta ett rent påslakan. plast ska man inte ta för det bildar kondens.
-
Nu känns de som att en stor klump har äntligen släps ifrån mina axlar. Nu rullar allting på i en hög växel. Klänning hemma, löshåret skall hämtas på posten idag. Skorna på ingång, caketoppern skickad ifrån företaget. Tårtan skall beställas idag, blombuketten håller på att ordnas.
Mailade flower4u-lotta hoppas på att hon har tid att fixa min bukett sam ev en blomsterareganmang som skall stå på honörbordet också. Håller tummarna att även vinden skall blås i medvind även här. Jag tycket att blomsterproffsen som var med på mässan var så tama. Hon sa ingenting, inge vidare säljare direkt som utåt vill visa vad dom gör för något.
Papprena skall skrivas på och skickas in denna vecka. -
Drömde i natt att på självaste bröllopsdagen kommer jag på att vi har missat att duka upp i lokalen. Saknar dukar och stoldelen osv. Makeup tjejen kom för sent så allt blev upp och ner osv. ahhaaaa konstigt att man vaknar svettig. :-O
Gösses ska ta tag i dukningen nu under denna vecka så jag kan känna mig lugn om denna dröm kanske dyker upp igen.