• F A M E

Uppsalabrudar - del 3!

Yes kan kommer förbi mig i morgon och disskuterar lite angående buketten osv. Snacka om att jag har medvind i seglet mitt Hon var inte så dyr heller om jag inte minns helt fel på mässan.

• F A M E

jag tror de frågan är bara vilken.. och var jag nu hittar en sådan.

Någon som vet.

• F A M E

Hej hopp nu kommer hon Lotta, ska kolla på brudbuketter med henne nu återkommer senare under dagen.

Håller galleriet öppet under tiden den.

• F A M E
    Sobeit skrev 2009-04-08 09:52:46 följande:
    F A M E:Jag har en med 3 ringar och tyll över. Om du gifter dig efter den 11/7 kan du låna den av mig. Slipper du köpa liksom. hihi
    Absolut kan jag göra de, vi gifter oss den 31 juli. Men tror de skulle funka med den? eller ska man ha en underkjol som är lite längre i bak.?

Nu har jag beställt min brudbukett hos flower4u-lotta. Jag kan varmt rekomendera henne. Så super gullig tjej, billigt också. får beta 2100 för min bukett sambos blomma samt en stor bordsarangemang med samma still som min bukett.

Min bukett blir en lång variant, ska se om jag hittar bilder som jag kan länka till oss.
  • F A M E

Tufft val monay men jag gillar nr 2 bäst. Nr 1 är också super vacker.

Du vet att de är 75 dagar på Millys nu, läste de i klänningtråden tidigare idag.

• F A M E

Vi är så supernöjda med klänningen den är så fint sydd. Vi har även beställt min festklänning därifrån alldeles nyss. Nu när jag vet att brudklänningen sitter bra vågade jag beställa den andra. Dock så blir de inte liak jobbigt med väntan denna gång.

monkay skrev 2009-04-09 21:10:18 följande:
    Mm läste det oxå, men jag fick mail av millys idag och då sa det att det är på klänningar som är är specialbeställda som det är 75 dagar(inskickade bilder) och på de som de har är det vanlig tid. Men blev lite stressad Din klänning är superfin (hann kika på den i ditt galleri), visst är den oxå från landys om jag inte minns fel? Tyckte du att den var fint sydd etc? Den satt iallafall perfekt på dig. Mkt bra val!F A M E skrev 2009-04-09 21:07:03 följande:
  • F A M E

Ca 5 veckor på bröllopsklänningen.

monkay skrev 2009-04-09 21:19:25 följande:
    Hur länge fick du vänta på din klänning förresten? Var det 15 Euro i frakt?
  • F A M E

frakten japp vi fick betala den samma nu.

Vet inte om vi har samma festklänning kolla i galleriet mitt de är öppet nu. Så att du hade bara brudklänningarna i ditt.

• F A M E

NEJ de får man inte, de är bara ifrån millys. Tro att de gjorde mig nervös. Men dem är väl inslagna kan jag lova min klänning låg i 3 påsar innan jag fick ut den gaaaaaa.

monkay skrev 2009-04-09 21:33:57 följande:
    Japp det är samma klänning De är så sjukt snygga, jag vill bara slita upp paketet när det kommer...5 veckor kan jag överleva Fick du ngn bild på klänningen innan den skickades?
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!