New York bröllop 2009
Vi gifter oss i New York i juni. Ska bli så spännande. Vi håller på med planeringen för fullt och har precis bokat hotell. Shit vad allt är dyrt i slutet av juni då vi är där.
Vi gifter oss i New York i juni. Ska bli så spännande. Vi håller på med planeringen för fullt och har precis bokat hotell. Shit vad allt är dyrt i slutet av juni då vi är där.
Det blev hotellet Doublee Tree suite hotel till sist. Ligger vid Time Square. Jag har hört en del bra om hotellet av folk som bott där så vi hoppas på att det blir bra. Helst hade vi velat bott på Waldorf Astoria men över 4000 per natt blev för mycket eftersom vi stannar i 5 nätter.
Vi kommer att gifta oss i Svenska kyrkan och hittills har mina blivande svärföräldrar och svåger bestämt sig för att vara med. Min mamma är så flygrädd så hon har inte riktigt bestämt sig än men hon kommer nog inte kunna avstå.
Tack Happyasahippo för lite tips på ställen att äta bröllopsmiddag. Hade funderat på Aquavit men ska kanske skippa även det. Rainbow grill har jag hört att många har bröllopsmiddag. För vår del beror det nog mycket hur många personer som följer med till New York, vilken prisklass vi väljer, men man vill ju ha något bra ändå.
En månad kvar nu till vårt bröllop. Jag längtar:)
Grattis Cackis du bör vara fru nu. Jättenyfiken på hur ni haft det. Mitt största problem just nu är bröllopstårtan så du får gärna ge lite tips på vart ni köpt er eller om någon annan har bra tips.