Vi som gifter oss i Dalby Kyrka i Uppsala
Halloj!
Vi gifter oss 15 augusti i Dalby
Har inte hört så mkt om präster och kantorn, men vi lär ju få träffa dem på infomötet. Ska ni gå på det?
Halloj!
Vi gifter oss 15 augusti i Dalby
Har inte hört så mkt om präster och kantorn, men vi lär ju få träffa dem på infomötet. Ska ni gå på det?
Halloj!
Såg ni att "vår" kyrka var med på kvällens program av "Vårt bröllop i era händer" Den var sååå söt, jag önskar att det vore aug redan nu
Mois81: Hur många var ni som gifter er samma dag? Visst läste de upp det på infomötet? Vi var tydligen ensamma i kyrkan den dagen, än så länge iallafall.
Aha, okej, ja då kan det ju va bra att hitta dem som gifter sig då och snacka ihop sig
Vi fick den där nya prästen, vet inte om det var hon som vigde de på tv... Kommer inte exakt ihåg hur hon såg ut, men tror att vi inte heller ska ha henne.
Du, tänkte på en grej från programmet igår, såg du bryggan där de fotades? Tycker det var jättefint där, vi ska fotas vid slottet/botaniska och sen åka ut till dalby innan vigseln och fortsätta fotandet där.
Vet du var den där bryggan kan ligga?
Bryggan de pratade om på infomötet tror jag inte var den här, vet du?
Aha, okej, ja då kan det ju va bra att hitta dem som gifter sig då och snacka ihop sig
Vi fick den där nya prästen, vet inte om det var hon som vigde de på tv... Kommer inte exakt ihåg hur hon såg ut, men tror att vi inte heller ska ha henne.
Du, tänkte på en grej från programmet igår, såg du bryggan där de fotades? Tycker det var jättefint där, vi ska fotas vid slottet/botaniska och sen åka ut till dalby innan vigseln och fortsätta fotandet där.
Vi fick den där nya prästen, vet inte om det var hon som vigde de på tv... Kommer inte exakt ihåg hur hon såg ut
OJ...hmm där kom det ett gäng inlägg, datorn hängde sig haha
Halloj!
Nä, har inte haft ngn kontakt med dem än, ska ringa imorgon och kolla vilken av kantorerna vi får och sen maila henne. Tror att vi skulle få den andra kvinnan (alltså inte hon som var på infomötet). Vilken ska ni ha?
Tror förresten att jag lokaliserat den där bryggan jag pratade om förrut Tjohoo! Ska nog ta lite kort där oxå innan vigseln. Hade först bara tänkt att ta kort vid botaniska och slottet