Inlägg från: thildamy |Visa alla inlägg
  • thildamy

September 2009 del3

välkommen till tråden!!!

Sanniis skrev 2009-03-11 20:06:10 följande:
    Får jag också vara med här? Jag och min älskling ska gifta oss den 12 september. Känns så spännande och underbart! Nu är det ju bara 6 månader kvar!
  • thildamy

oj då. kan inte säga att jag vet hur du känner dig men jag håller tummarna att du klarar av det i framtiden.. glad överraskning till bröllops natten kanske

MyochErlend skrev 2009-03-11 20:19:38 följande:
    *haha* ja just det där med att vara slapp vet jag inget om.. är långt därifrån...Vulvodyni kan inte lösas.. eller jo det kan väl men inte med ngt ingrepp...Det handlar om övning och att tänka rätt.. Det är smärtinpulser som är förstärkta.. Inte att det är ngn inbillelse sjukdom men den kan t.ex. förvärras av att du är stressad, ledsen osv. Första gången jag var hos gynekolog för det så rekomenderade han en bok som hette "Tänk dig glad"..Jag blev väldigt frustrerad och det kändes som att han inte tog mig på allvar men efter att ha läst på lite mer så vet jag ju att det inte finns något direkt botemedel...Jag har bedövningssalva och beodrad till att göra massa töj-övningar... något som frestar psyket också,...inte alltid så kul...Känslomässigt så känner jag ofta att det är ngt fel på mig och att det är "mitt fel" att det inte går och det kan till tider kännas lite tungt,, men jag har en fantastisk fästman som backar upp mig.. trots det så är detta mitt problem och det är bara jag som kan fixa det,,
  • thildamy

hej vet precis hur ni känner det man tjivas över småsaker osv...
    vi hade jätte jobbigt med my när hon var liten hon varken sov eller åt dom första 2 månaderna till följd av skrik i totalt 5månader skrek konstant och vid 5månadres ålder hade hon magsår och fick äta santac (stavning?) så det tryter ORDENTLIGT på förhållandet med småbarn och till följd av att man glömmer bort varandra GÖR INTE DET!! vi gjorde väl det lite grann och vi fick vår 10 års kris..separerade i 9dagar,Värsta tiden i mitt liv men nu lever vi som vi aldrig gjort och verkligen tar hand om varandra och kärleken

carolaj83 skrev 2009-03-12 09:34:33 följande:
    jag o min sambo bråkar väldigt mycket just nu, känns ju inte direkt kul att planera bröllop då, samtidigt vet vi ju vad de beror på och att de är en övergående fas, brist på tid och småbarn som inte sover på natten....o minsta tjejen ska vara vid mitt bröst 24 timmar om dygnet, är en supermysig tid, men även otroligt jobbigt...man förstår varför såååå många separerar innan barnen fyller 1 år....men man får ju kämpa på...o ge varandra tid, turas om att få sova ut
  • thildamy

välkommen till tråden!

Cookie27 skrev 2009-03-12 19:11:06 följande:
    Hejsan! Jag tänkte hoppa in här :) Vi gifter oss den 5:e september och planeringen är i fullgång.Bröllopsresa blir Bali 2v den 9:e sept. Längtar!
  • thildamy

nja.. den var FIN!!! men inte kanske i kyrkan!!!!

september2009bröllop skrev 2009-03-12 21:41:05 följande:
    Min systerdotter ska som en del av er vet vara min tärna.. idag fick jag ett mail om en klänning hon och min syster hittat som de tyckte va fin och som min systerdotter skulle vilja ha på bröllopet!! Känner sån panik nu.. Klänningen är champange färgad (tycker färgen är lite för nära min benvita brudklänning) och sen täcker den knappt rumpan vilket man kan se på en av bildernaklicka på länken så kommer ni till klänningen..www.halens.se/ProductPage.aspxÖverreagerar jag? Jag vet inte men känner inte att den är så lämplig på ett kyrkobröllop
  • thildamy
    Cookie27 skrev 2009-03-12 22:06:25 följande:
    Det låter jättevackert!Jag funderade ett tag på en smal ring med diamantrad men jag vet inte. Jag velar :)www.davidharper.se/Solitär med princessslipning är vacker...Nu är det sovdags, god natt!
    NÄr vi tänkte på ringar så tänkte vi direkt TITANRINGAR men åkte till butiken i härnösand som säljer www.titanringar.com
    och dom passade inte på mig... kändes för stor till min hand.

SÅ vi har hittat Schalins ringar
    Hittade då 2 st som kändes rätt ena mer än den andra men prisfråga så klart..så jag tänkte mig den billigare först som heter OUVERTYR med 1 "sten" bild finns i mitt galleri
    Men nä jag vill ha den andra !!! PASSION GLIMMA I VITGULD titta in på den ..
    Vad tycker du?
    Mitt hjärta bultar när jag ser den!!!
  • thildamy

välkommen hit!!!
    Ingen panik eller panik jag känner viss panik över vissa saker men jag e förvisso TIDIG i mycket.
    Hur långt har ni kommit?

ankii skrev 2009-03-13 21:33:24 följande:
    hej hej,en till 19/9 här. just börjat planera... bör panik infinna sig??
  • thildamy

Cookie27 PASSION GLIMMA I VITGULD är den dyrare då jag kollade på den så fick vi priser 5125:- inte så dyrt eg. men dyr ändå tycker jag. men den ska jag ha!!!

• thildamy

jätte fin ring!!! med rosa blir det nog super...

• thildamy

Välkommen hit!!!!

alexandraopatrik skrev 2009-03-25 19:46:22 följande:
    Oj oj vad man har letat efter en sån här tråd=) och här var den! läste det här med utskock av inbjudningskort och osa datum. jag har redan skrivit inbjudningskorten=) men skrev osa 19 augisti, en månad innan själv bröllopet. är det för sent?
Svar på tråden September 2009 del3