Inlägg från: thildamy |Visa alla inlägg
  • thildamy

September 2009 del3

DarlingLiellen skrev 2009-04-13 17:43:26 följande:
    Klart/bokat/köpt i vårt läger: kyrka, lokal, catering, klänning, trubadur/dj, frisör, tärnor/bestmän/värdpar, solist och solosånger, psalmer som ju verkar vara samtalsämnet idag - klart. Jag/vi har valt 84 (vi lyfter våra hjärtan) och hösttexten "på bröllopsdagen ber vi" till 199 (den blomstertid) .
    höst text?? har du den ??
    Please
  • thildamy

vad fina inbj.kort

Sanniis skrev 2009-04-16 18:59:53 följande:
    Vilka fina inbjudningskort många av er har pysslat ihop!Vi skickade iväg våra i söndags och det kändes såå bra! Nu börjar det bli ännu mer på riktigt Finns bild på korten i galleriet.Vi har även bestämt oss för var vi ska köpa tårtan. Nu ska vi bara boka tid för provsmakning och prat om hur den ska se ut.Imorgon ska jag prova en klänning som jag väntat på länge. Hoppas hoppas att den är fin! Enda problemet är att jag vill gå ner en del till bröllopet och känner mig rätt fluffig efter påsken. Så egentligen vill jag vänta lite med att prova klänningen... men är så nyfiken Ska nog börja arbetet mot kilona idag... är bara så himla svårt att äta bra på helgen. Men vill man vara fin på den stora dagen så är det väl bara att kämpa på!
  • thildamy

hej hej...
    sitter å knåpar på lite frågor till gästerna att roa sig med..
    vad händer ???

september2009bröllop skrev 2009-04-16 21:32:17 följande:
    hej thilda... long time no see
  • thildamy
    carolaj83 skrev 2009-04-18 06:36:49 följande:
    thildamy - vad ä det för typ av frågor?
    Typ frågor om mig och sambo men kommer inte på vad man ska ställa för frågor....
    vi har 2 barn tillsammans och 11 år
    Kom gärna med förslag!!!!
  • thildamy
    carolaj83 skrev 2009-04-18 06:36:49 följande:
    thildamy - vad ä det för typ av frågor?
    Typ frågor om mig och sambo men kommer inte på vad man ska ställa för frågor....
    vi har 2 barn tillsammans och 11 år
    Kom gärna med förslag!!!!
  • thildamy

har du gjort något kort än ?
    jag har gjort 6 kort har 10 kvar .. tur att vi inte har sååå mycket folk att skicka till inte avundsjuk på alla som ska ha 100 gäster
    Så nöjd med våra 40 !!!

MyochErlend skrev 2009-04-18 21:15:26 följande:
    ååååååååååååååå jag är så less.. på dessa himla inbjudningar....................... ................................... ...............ouff....vad ska man göra ?
  • thildamy

I DAG HAR VI BESTÄLLT RINGARNA!!!!

Och ka´non pris fick vi!!! går att pruta hos juvelaren

• thildamy
    september2009bröllop skrev 2009-05-02 17:54:26 följande:
    Idag har jag varit i göteborg så då passade jag på att köpa skor till bröllopet Är jättenöjd med mitt val.. bild finns givetvis i galleriet..
    Super fina skor!!!

Jag shoppade skor jag med på eurosko och lite dyrare var jag men mina e så fina dom med....kika in!
Svar på tråden September 2009 del3