September 2009 del3
jag tycker det är så skönt när man känner... "ja..men såhär ska vi ju ha det"...
när saker och ting äntligen börjar forma sig
hmm..men brudgummen..nja.. han vill jag nog inte byta ut
Mia o Kalle skrev 2009-04-04 09:11:54 följande:
Mia o Kalle skrev 2009-04-04 13:16:53 följande:
ojoj.. Glad påsk lite såhär för sent :)
Hoppas ni alla hqr haft en fin påsk..
Vi har nu delat ut våra första inbjudningar... till släkten till min blivande.. Vi var där uppe i påsk...
Men produktionen är låååååååångt ifrån klar... Så det är bara att fortsätta att knåpa...
Jag gruar mig till festhäftes produktion... ^*Usch* efter inbjudningarna är jag så trött på all producering ...
Har ringt blomsterbutiken och har nu en klar bild på hur min bukett ska se ut :) Väääldigt trevlig dam :)
Har även fått skissen på min bröllopskrona... Helt underbart vacker!! Jag är så imponerad över denna smed .. Hon är så duktig :)
Saker och ting ångar på...
Hur är er status?? är ni trötta på detta med bröllop eller är ni fulla av sprudlande inspiration ??
ååååååååååååååå jag är så less.. på dessa himla inbjudningar.........................................................................
ouff....
vad ska man göra ?
ja här har inte han lämnat mig med ngt men vi har delat upp det som så att jag skule ta hand om det..
det är egentligen ingen stress men kul... men u börjar tiden springa ikapp mig och jag känner mig lite stressad..
idag har vi vart och sett på 4 lägenheter... så nu äar det bara att hålla tummarna :)