Inlägg från: MyochErlend |Visa alla inlägg
  • MyochErlend

September 2009 del3

Igia skrev 2009-04-19 21:46:32 följande:
    Tack!September2009bröllop: Vad jobbigt eftersom jag har beställt två stycken... Varför är de inte det?
    Super fina kort....!!! Tusen tack för uppmuntrande ord.. du och alla andra.. det behövs i tider som denna då det känns som att tiden Inte räcker till :(

Tack!! Ska lägga in bild på mina inbjudningskort så fort jag är klar.... :)
  • MyochErlend

komiker ...vilken bra idé :)
    kanske jag lånar.... ;)

Åh.. hörni.. idag är jag lite nervös...
    tänk om man blir nervös på ett negativt sätt.. så att man mår dåligt??
    Det skulle vara tråkigt !!!
    :(
    Hur taklar ni nervositet??

• MyochErlend

I nästa vecka ska vi börja skicka/ge ut våra inbjudningar :)
    Det ser jag verkligen fram emot... att bara få dem ur världen :):)
    *Tjo ho :)
    ...De blir väldigt fins och nu när jag skrivit färdigt alla på skrivmaskin så är jag glad att vi lagt ner så mkt arbete på dem :)

• MyochErlend

jag börjar känna mig lite stressad :( inte bra...
    jag känner att jag bara längtar tills allt är över och man kan gå över till vanlig vardag igen UTAN ngn bröllopsplanering...

Någon mer som känner som jag eller lever alla i sjunde himlen ?? ;)

• MyochErlend
    Igia skrev 2009-05-05 12:12:17 följande:
    Jag kommer att ha ett par svarta satin skor. Har beställt men inte kommit än. Hoppas att jag kan ha de. KOmmer att ha ett par jumpaskor till kvällen sen. Har hallux valgus så jag vet att fötterna inte kommer må bra efter ett antal timmar i högklackat... Men alla vet att det är jag så det gör inget. Det är en vanlig procedur.MyochErlend: Jag kan oxå känna så att det skulle vara skönt om det var över eller att man bara var där och allt är klart. För det första så vet jag knappt vad vi behöver göra och det andra så vet jag knappt vad vi behöver göra
    var har du beställt dem ??
    :)
    vad kostar de ?? Ska också ha svarta skor :)
  • MyochErlend

JA !! Hår uppsätnnign och smink för 1000 kr :) ja.. det känns väldigt bra :)

• MyochErlend

ja.. känner mig väldigt lyckigt lottad... 600:- för hår.. och jag är ganska säker på att mitt inte tar längre..
    smink 400 :- .. vill INTE ha ngn onaturlig sminkning... Eneklt och fräscht är bäst...

• MyochErlend

jag ska sjunga den "du äar allt" för min man... precis efter vi har sagt ja :) Åhh.. de blir spännande... men det är HEMLIGT !!
    Jag ska tänka efter lite så ska vi se om jag kommer på ngn mer...
    Hmm...Det är en sång från filmen Shrek 2 som är jättefin.. hmm its you eller ngt heter den..

Vi ska ha Come what may från filmnen Moulin rouge som utgångsmarch... Den e helt fantastiskt fin och UNDERBAR text... rekomenderas :)

Lyssna å njut :)

• MyochErlend

igår började vi göra önskelista.. det var ju jättekul :) Jag känner mig som när jag var liten och tittade i leksakskatalogen och kryssade inför födelsedag och jul :)

• MyochErlend

Vi är ska flytta ihop till bröllopet och har båda bott i kollektiv sen vi flyttade hemifrån för si sådär 6-7 år sen... Så vi har egentligen INGET :) så våra kära gäster kan få köpa allt från grytor,vispar och glas till sängkläder, handdukar, galgar m.m. :)

Men självklart bara om de vill... Vi är glada bara de kommer :):)

Svar på tråden September 2009 del3