September 2009 del3
Tack!! Ska lägga in bild på mina inbjudningskort så fort jag är klar.... :)
komiker ...vilken bra idé :)
kanske jag lånar.... ;)
Åh.. hörni.. idag är jag lite nervös...
tänk om man blir nervös på ett negativt sätt.. så att man mår dåligt??
Det skulle vara tråkigt !!!
:(
Hur taklar ni nervositet??
I nästa vecka ska vi börja skicka/ge ut våra inbjudningar :)
Det ser jag verkligen fram emot... att bara få dem ur världen :):)
*Tjo ho :)
...De blir väldigt fins och nu när jag skrivit färdigt alla på skrivmaskin så är jag glad att vi lagt ner så mkt arbete på dem :)
jag börjar känna mig lite stressad :( inte bra...
jag känner att jag bara längtar tills allt är över och man kan gå över till vanlig vardag igen UTAN ngn bröllopsplanering...
Någon mer som känner som jag eller lever alla i sjunde himlen ?? ;)
JA !! Hår uppsätnnign och smink för 1000 kr :) ja.. det känns väldigt bra :)
ja.. känner mig väldigt lyckigt lottad... 600:- för hår.. och jag är ganska säker på att mitt inte tar längre..
smink 400 :- .. vill INTE ha ngn onaturlig sminkning... Eneklt och fräscht är bäst...
jag ska sjunga den "du äar allt" för min man... precis efter vi har sagt ja :) Åhh.. de blir spännande... men det är HEMLIGT !!
Jag ska tänka efter lite så ska vi se om jag kommer på ngn mer...
Hmm...Det är en sång från filmen Shrek 2 som är jättefin.. hmm its you eller ngt heter den..
Vi ska ha Come what may från filmnen Moulin rouge som utgångsmarch... Den e helt fantastiskt fin och UNDERBAR text... rekomenderas :)
Lyssna å njut :)
igår började vi göra önskelista.. det var ju jättekul :) Jag känner mig som när jag var liten och tittade i leksakskatalogen och kryssade inför födelsedag och jul :)
Vi är ska flytta ihop till bröllopet och har båda bott i kollektiv sen vi flyttade hemifrån för si sådär 6-7 år sen... Så vi har egentligen INGET :) så våra kära gäster kan få köpa allt från grytor,vispar och glas till sängkläder, handdukar, galgar m.m. :)
Men självklart bara om de vill... Vi är glada bara de kommer :):)