• Mrs Mommy

"Ska" man ge presenter till gästerna?

Presenter till gästerna är ABSOLUT onödigt om det inte är något man verkligen vill.
    Det är ett amerikanskt påfund som mycke annat snappats upp här.

Enligt mina erfarenheter är det inget som gästerna blir "övelyckliga" över och har sett att mycke ligger kvar när gästerna går.

Viss är det trevlig men absolut inget man skulle reflekera över om det inte fanns.

• Mrs Mommy

Det här med att ha som minne så har JAG tillräckligt mycke skit i mina lådor.

Visst ett par örhängen är jätte kul men glas med brudparets namn graverade mm vad har jag för nytta av det{#lang_emotions_undecided}

• Mrs Mommy

Vill nu skrev 2009-02-28 21:00:29 följande:
    Man kanske ska börja ge gästerna presenter när man fyller år oxå!

Ja så att de minns att man fyllt år{#lang_emotions_kiss}

• Mrs Mommy

Hemlig 2009

Trevligt

Visst kan man ge godis mm om man vill men det är absolut inget som ska kännas som ett måste att lägga pengarna på och att gästerna skulle uppfatta det som snålt att inga presenter fanns.

Nyckelringar och glas mm med brudparets namn på tycker jag är helt absurt, vad har de tänka att gästerna ska med de till.

Vill man ha "minne" av någon annans bröllop tar man kort typ, eller är det bara jag som tycker så{#lang_emotions_surprised}

• Mrs Mommy

Det var en riktig otippad wedding favor

Luucie skrev 2009-03-02 12:55:34 följande:
    Vi har inte bestämt oss än...Jag kommer att fixa det om det blir snyggt och passar med dukningen inte annars. Så ytlig är jag. Men så älskar jag också amerikanska influenser Den coolaste grejen jag har fått var en minikruka med basilika. Både gott, användbart och snyggt!

Svar på tråden "Ska" man ge presenter till gästerna?