• Kalle32

Ångra sig?

Ni som ska gifta er:
    Seriöst nu, känner ni att er partner är "den rätte"?

OBS. Om han/hon inte är den rätte och er partner är datakunnig ska ni nog undvika att svara!

• Svar på tråden Ångra sig?
  • Kalle32
    lipaj skrev 2009-03-03 09:27:41 följande:
    Känner du Kalle32 att det inte är rätt?? Du har nog fått kalla fötter bara!!
    Alltså, jag har nog en helt för hög testosteronhalt för ett giftemål. Tjejen är bra, den bästa jag träffat. Men jag dör vid tanken att aldrig kunna sätta på någon annan tjej (läs väldigt många andra). Känns inte som att det ligger i en mans gener att gifta sig. Ändå ser jag vänner runt omkring som är nöjda med sin tjej och knappt bryr sig. Så va fan är den rätte? Känns som om att ni tjejer försöker lura oss killar att tro att man bara ska vara med en kvinna. Det borde i och för sig ligga i ERA gener. Eftersom att ni vill att mannen enbart ska ta hand om era barn.

Äh, luktar blåsning, det är allt. WHAAAAT TTTHHHEEEE FUUUUUCCCK!
  • Kalle32

Lite svar:

anne på grönkulla skrev 2009-03-05 19:15:51 följande:

Men att det skulle betyda att inte andra män är det eller män i allmänhet inte är skapta för monogami - den köper jag inte!
    Hmm, kanske men jag tror inte det. Har bara hört en kille säga samma sak som du. Och han var väldigt feminin.
  • Kalle32

Mörk Ängel skrev 2009-03-05 19:25:12 följande:

min sambo har inga problem med att bara hålla sig till mig. Så vissa män är "skapta" för monogami och att vara en bra familjeman.
    Gratulerar. Helt seriöst, gratulerar. Han borde fan skriva en bok för oss andra. För jag föstår det inte.
  • Kalle32

Mörk Ängel skrev 2009-03-05 19:50:26 följande:

Vad är det du saknar hos tjejen du har nu? Och vad är det som är skrämmande med att bara ha en för resten av sitt liv? (vilket inte alls behöver stämma eftersom mycket kan hända i livet, tyvärr)
    Det handlar inte inte om att hon saknar något, det gör hon faktiskt inte. Inte alls. Det handlar om jag vill ha fler. One night stands är ok men inte överdrivet kul. Vad jag är mest rädd för att förlora, är känslan av att vara nykär. För mig går lyckoruset över efter 1 år. Spelar ingen roll vilken tjej det är. Jag har alltid lyckats få precis den tjej jag vill ha. Det är som en drog, och att gifta sig är som att gå in på avtändning. Varför belönar kroppen ett visst beteende om det är meningen (enligt er) att vi ska leva på ett annat sätt. Kommer fan bli tomt.
  • Kalle32

Nä, fan jag vill inte smutsa ner ert fina forum. Nu fick jag dåligt samvete. Alla killar är inte som jag. Jo, nästan alla killar kommer alltid att vända huvudet efter en snygg häck. Det gör förmodligen tjejer också. Men långt ifrån alla tänker som jag när det kommer till flera partners. Jag e fortfarande ung, förmodligen lite överskott av hormoner bara. Lycka till och grattis till er alla. Är faktiskt avundsjuk, på nåt konstigt sätt. För min del får dock förlovningen vänta ett par år.

• Kalle32
    skille skrev 2009-03-06 14:36:32 följande:
    Kalle: Hadde vært kul å se deg når du var 70, ensam alene uten noen å dele kjærligheten med, tja hunder er fine dyr men det er ikke det samme.Jeg tror rett og slett at du ikke har selvtilitten til å forstå at lille du faktisk kan gjøre EN kvinne lykkelig, og ikke mins tilfredstille en kvinne sexuellt over lang tid..Du sier at hun ikke savner noe, hvordan kan du være 100% sikker på det...... Lurer på hva som fikk deg til å gå inn på BT, og ikke mins skaffe en profil og skrive ett innlegg??Har sett fler menn som har hatt samme tankesett som du, hvordan kan man bare ha 1 kvinne?? Det er mulig, man må bare treffe riktig kvinne. Og i mellom tiden har du som mann behov av å løpe rundt som så frøene dine rundt og kring. Det er mulig, og 99% av de menn jeg kjenner elelr ahr møtt som har tenkt slikt er mer lykkelig og tilfreds med livet nå enn før..
    Du missförstådde mig nog. _Jag_ tycker inte att tjejen saknar något. Jag tycker att hon är "perfekt". Vad hon själv tycker att hon saknar eller ej, vet jag inte. Det var inte det jag svarade på.

Mmm, jag inser också att det kan bli ensamt längre fram utan en fru.

Anledningen till att jag skapade ett konto var för att tjejen inte vill nåt annat än att gifta sig, men jag var jävligt osäker. Så då tänkte jag att de skulle vara en bra ide att höra med andra som ska gifta sig om de också är osäkra som jag, men kör på ändå. Eller om de har hittat "den rätte" och helt säkra. Jag ville ha lite ärliga svar, jag kom inte hit för att sitta och gulla med er. Det faktum att jag gillar att byta tjej skrevs som svar på en fråga och var ganska fundamentalt för diskussionen/förståelsen varför jag är osäker.
Svar på tråden Ångra sig?