• Kalle32

Ångra sig?

Ni som ska gifta er:
    Seriöst nu, känner ni att er partner är "den rätte"?

OBS. Om han/hon inte är den rätte och er partner är datakunnig ska ni nog undvika att svara!

• Svar på tråden Ångra sig?
  • JustMeAndMyLove

Det kan man inte veta.
    M är det rätta för mig idag, just nu i den här fasen och jag hoppas det håller tills vi är gamla och grå - annars hade jag inte friat :)
    Men att det bara finn DEN rätta är nog lite farligt... Även om jag hoppas det är så!

• nni

Ja, jag kan inte tänka mig att dela mitt liv med någon annan! Känner mig mer och mer säker.
    Om det uppkommer kriser så får vi kämpa så gott vi kan.
    Det har gått så långt att jag ser framtid med endast honom.

• Jojjo82

Min partner är förvisso väldigt datakunnig , men det är även en av många anledningarna till att jag vet att han är the one!

• nni

Varför gör det något att han är datakunnig? Missade det. Han e faktiskt också det, vem e det inte nuförtiden!?

• DanKat

Jag känner som nni att jag inte kan tänka mig att dela mitt liv med någon annan än min fästman. Det har jag aldrig tvivlat på. Det lär komma problem (eller kriser eller vad man nu vill kalla det ) men sånt får vi lösa tillsammans den dag det kommer.

Som jag ser det kan det finnas många potentiella "rätta", men iom att jag väljer en så blir han då "DEN rätta", då utesluter jag ju alla andra

• nni
    DanKat skrev 2009-03-02 21:00:26 följande:
    Jag känner som nni att jag inte kan tänka mig att dela mitt liv med någon annan än min fästman. Det har jag aldrig tvivlat på. Det lär komma problem (eller kriser eller vad man nu vill kalla det ) men sånt får vi lösa tillsammans den dag det kommer.Som jag ser det kan det finnas många potentiella "rätta", men iom att jag väljer en så blir han då "DEN rätta", då utesluter jag ju alla andra
    Håller med i andra meningen . Men tvivlar på att det finns en som e lika mycket "den rätta"
  • Lööve

Pratade med en kollega angående den rätta/rätte. Hon sa något bra.
    -Kan du se dig tillsammans med honom om 5 år?
    -Ja!
    -Då är han den rätta (nu).

Vem vet vad händer om år?

• Luucie
    nni skrev 2009-03-02 19:49:48 följande:
    Varför gör det något att han är datakunnig? Missade det. Han e faktiskt också det, vem e det inte nuförtiden!?
    Antar att TS menar att det kanske inte är så smart att svar att han INTE är den ni vill leva med om han sen kan gå in och läsa det här...
  • passionsblomman

Jag har valt honom att vara min rätte. Har inga planer på att ändra mig.

Skulle han -hemska tanke-göra det, så skulle jag bli tvungen att välja en annan. Men det gör han inte. Vi har valt varandra.
    Valt att vara rätt, med alla våra sidor och avigheter.

• nni
    Luucie skrev 2009-03-02 21:05:27 följande:
    Antar att TS menar att det kanske inte är så smart att svar att han INTE är den ni vill leva med om han sen kan gå in och läsa det här...
    AHA. nu förstår jag.
Svar på tråden Ångra sig?