Ångra sig?
Ni som ska gifta er:
Seriöst nu, känner ni att er partner är "den rätte"?
OBS. Om han/hon inte är den rätte och er partner är datakunnig ska ni nog undvika att svara!
Ni som ska gifta er:
Seriöst nu, känner ni att er partner är "den rätte"?
OBS. Om han/hon inte är den rätte och er partner är datakunnig ska ni nog undvika att svara!
Mörk Ängel skrev 2009-03-05 19:50:26 följande:
Nä, fan jag vill inte smutsa ner ert fina forum. Nu fick jag dåligt samvete. Alla killar är inte som jag. Jo, nästan alla killar kommer alltid att vända huvudet efter en snygg häck. Det gör förmodligen tjejer också. Men långt ifrån alla tänker som jag när det kommer till flera partners. Jag e fortfarande ung, förmodligen lite överskott av hormoner bara. Lycka till och grattis till er alla. Är faktiskt avundsjuk, på nåt konstigt sätt. För min del får dock förlovningen vänta ett par år.
Kalle32 kan inte mena allvar, det känns som ett stort skämt att han formulerar sig såhär.
Tja, jag känner många killar som är djupt lyckliga i sina monogama relationer - jag kan enklast gå till min egen man som är en utpräglad "one-woman-kind-of-man". Om han alltid varit det kan jag inte bedöma förstås, men efter 10 år snart så har han aldrig visat några andra tendenser. Om han ska betraktas som feminin eller inte vet jag förstås inte - för mig är den benämningen rätt ointressant.
Kalle: det du beskriver sitter MINST lika mycket i ditt huvud, som det skulle bero på dina hormoner! Det är frågan om vad det är du vill ha ut av ditt liv och dina relationer. Om kvinnor skulle sluta vara troféer i ditt liv, vad skulle de bli stället?
Vem skulle du bli bredvid den kvinnan du väljer att leva med?
Vem VILL du vara?
Min sambo sa till mig en gång: "Jag valde dig för att det märks att du vill leva på riktigt. Du har fattat vad som räknas."
Jag stannar hos honom in i döden så länge han står vid de orden!
Kalle: Hadde vært kul å se deg når du var 70, ensam alene uten noen å dele kjærligheten med, tja hunder er fine dyr men det er ikke det samme.
Jeg tror rett og slett at du ikke har selvtilitten til å forstå at lille du faktisk kan gjøre EN kvinne lykkelig, og ikke mins tilfredstille en kvinne sexuellt over lang tid..
Du sier at hun ikke savner noe, hvordan kan du være 100% sikker på det......
Lurer på hva som fikk deg til å gå inn på BT, og ikke mins skaffe en profil og skrive ett innlegg??
Har sett fler menn som har hatt samme tankesett som du, hvordan kan man bare ha 1 kvinne?? Det er mulig, man må bare treffe riktig kvinne. Og i mellom tiden har du som mann behov av å løpe rundt som så frøene dine rundt og kring. Det er mulig, og 99% av de menn jeg kjenner elelr ahr møtt som har tenkt slikt er mer lykkelig og tilfreds med livet nå enn før..
Gud vad rörd jag blev!
Självklart kommer man inte alltid ha ett lyckorus som i nykär och pirr men det blir ju en djupare och mer värdefull kärlek, som kanske ger en annan värme och annat lyckorus.
Men på dina uttalanden så låter det som att du är ganska ung och omogen (ska jag säga med mina få år på nacken *haha*). Kanske kommer det en dag när du inte kan tänka dig något bättre än att bara få vara med samma kvinna resten av ditt, eller så kommer det aldrig. Och då kan du ju alltid vara som Hefner.
Kanske har du bara inte träffat kvinnan med stort K!