Inlägg från: Mörk Ängel |Visa alla inlägg
  • Mörk Ängel

Ångra sig?

Det är väl snarare kvinnor som inte är skapta för monogami..

Nej, jag tror faktiskt som ovanstående "talare", du är inte redo för bröllop. Förstår dock inte varför tanken på att aldrig få vara med någon annan är så jobbig.

Med en mans gener, menar du dina gener.. min sambo har inga problem med att bara hålla sig till mig. Så vissa män är "skapta" för monogami och att vara en bra familjeman.

• Mörk Ängel

Vad är det du saknar hos tjejen du har nu? Och vad är det som är skrämmande med att bara ha en för resten av sitt liv? (vilket inte alls behöver stämma eftersom mycket kan hända i livet, tyvärr)

• Mörk Ängel

Självklart kommer man inte alltid ha ett lyckorus som i nykär och pirr men det blir ju en djupare och mer värdefull kärlek, som kanske ger en annan värme och annat lyckorus.

Men på dina uttalanden så låter det som att du är ganska ung och omogen (ska jag säga med mina få år på nacken *haha*). Kanske kommer det en dag när du inte kan tänka dig något bättre än att bara få vara med samma kvinna resten av ditt, eller så kommer det aldrig. Och då kan du ju alltid vara som Hefner.

Kanske har du bara inte träffat kvinnan med stort K!

Svar på tråden Ångra sig?