9 maj 2009 - brudar! del 2
Vi har det mesta färdigt, bara småsaker & detaljer kvar. Väldigt skönt att allt har fixat sig och att vi slipper stressa nu i slutet.
Heeej!
Hur ska du ha håret då? Jag blev lite orolig nu eftersom min frisör sa att man brukar ha konsultationen ca 2 veckor innan bröllopet eftersom man förstå då kan se hur det egentligen kommer bli.
Vi skickade ut inbjudningskorten förra veckan just på grund av att folk svarar sent och nu har ca 15 svarat.
Kul att höra att det går bra för er
Corona: allt känns mycket bättre när inbjudningskorten skickas ut för då är det bestämt och även om folk försöker lägga sig i kan de inte förändra mycket. Nu har jag lärt mig att bara strunta i alla andras åsikter. Jag hade ALDRIG kunnat lägga mig i andras bröllopsplaner så förstår inte hur folk tänker.
Tindragull: det går säkert bra med posten hehe. Kul att din moster ställde upp.
Folk osar för fullt, men jag blir lite smått irriterad på att en del skickar sms osv. istället för ringer. Men det får man nog tåla.
Kul att det går bra för er alla vi ska inte ha något brudpar utan det blir levande rosor istället
Vi har köpt alkohol nu och imorgon ska blommorna beställas. Sen är det bara småsaker,, och nu osar folk för fullt snart är det dags tjejer.
ops sorry hehe. Men det blev en ganska hög kostnad faktiskt. Ni har säkert färre gäster så hoppas det inte blir allt för mycket
Igår beställde vi blommor, är så nöjd att det itne är sant vi får jättemycket för enn bra pris. För 2000 får vi: en jättefin brudbukett, corsage till m2b, tärnbukett, corsage till bestman, bordslasse (eller vad det heter haha), 27 x minibuketter till borden.
Och så ska vi boka bröllopsresan idag sooo happy. Köpte mina smycken + tiara idag med så nu har vi inte alls mycket kvar.
Hur går det för er andra?
vad händer den 29 då?? & var ligger det?
Tindragull: de inspirerade mig men jag var ju säker på min bukett hehe. Men de tipsar och är supergulliga.