Inlägg från: Therese 83 |Visa alla inlägg
  • Therese 83

Karibien Kryssning.. .....någon mer?

Har ett par bilder i mitt galleri från kryssningen i höstas. Vi åkte först till Miami för att tillbringa de två första dagarna där, innan vi gick på båten. Vi kryssade i en vecka och båten gick till St:Maarten, Puerto rico, Haiti. Hade gärna skippat Haiti men de andra två öarna var jättefina.

• Therese 83

Vi hade en utsides hytt med balkong. Betalade inte resan utav fick den av min "svärmor". Men jag tycker helt klart att man ska unna sig det.
    Vi var aldrig på någon utflykt med bolaget, utan klooade runt själva. Tycke att deras priser var helt uppåt väggarna för dyra.
    I Miami är det shopping som gäller på någon av de ggantiska varuhusen. Vi hittade inte ens ut ur huset, utan var tvugna att fråga oss fram :)

• Therese 83

first lady
    Stranden var inte vacker och vattnet var väldigt smutsigt. Man kan inte kolla runt och utforska ön tack vara att landet i sig är ett av de farligaste världen.

• Therese 83

Vi åkte med Royal Carribean. Allt fungerade väldigt bra och maten var helt underbar på kvällarna om man åt i matsalen. Att välja trerätters middagar, varje kväll, från menyn var fantastiskt.

Dock betalade jag och min sambo inte resan utan fick den av min "svärmor".

Svar på tråden Karibien Kryssning.. .....någon mer?