Bukett med anemoner
Precis en sådan här tråd som jag letade efter! Passionsblomman- har du ngn uppfattning om ca pris för en bukett med (rosa) anemoner i augusti? Jag är medveten om att det är svårt att uttala sig om men tänkte bara kolla lite.
Precis en sådan här tråd som jag letade efter! Passionsblomman- har du ngn uppfattning om ca pris för en bukett med (rosa) anemoner i augusti? Jag är medveten om att det är svårt att uttala sig om men tänkte bara kolla lite.
Tack!
Ja, jag läste också det där om juni-juli och blev orolig, stöter på patrull varenda gång jag hittar en blomma jag gillar känns det som (vilket inte är sant men jag har svårt att komma över pionsäsongsförlusten ).
Oj, vad billigt! Bra att du anger Sthlm-priser, jag bor i Gbg så det lär inte skilja så mkt . Och ja, det är brudbukett och jag är ganska liten så fler än 20 bör nog bli för mkt.
Återigen, tack så mkt- nu ska jag bara försöka få tag i ngn bra florist här som kan hjälpa mig att fixa fram dem i augusti .
Ja, jag har sett att du har rekommenderat dem- dock måste jag gå tvärsöver stan då och jag är lite slö så jag ska nog testa ett par lite närmare först . Har hört mkt gott om Olskrokens blommer el. vad de heter så de får nog bli min första anhalt .
Tack för tipset hursomhelst!