Inlägg från: giz83 |Visa alla inlägg
  • giz83

Augusti 2010...

hej jag hittade hit av en slump...=) ska också gifta mig i augusti 2010 och 7/8 faktiskt...hihi
    ska kolla lite mer i tråden och återkommer me mer inlägg...heheh

• giz83

hej alla...jag vill tipsa om en tråd!! vi gifta tipsar/rekomenderar...eller jag lånar ut...
    de gifta tipsar om en massa bra saker som man bör tänka på osv...
    o på jag lånar ut finns det massa som har t.ex kandelabrar att låna ut osv...
    sen håller en av tjejerna där på att ta fram en sida för att kunan låna ut via nätet...så man kan se vart sakerna finns osv...kolal de trådarna....de har gett mig jätte mycket ideér osv...

och sen vill jag tillägga lite ommig själv...hihi
    jag och min m2b har satt datum till 7/8 2010 som så många andra här...hihi...
    och vi har berättat för vissa men det är enbart för att de ska vara inblandade på olika sätt som med musik och fotografering och mat o sånt. och jag har berättat för mina tärnor och de har båda tackat glatt ja!!! så glad över det. för båda är gifta själva och har en massa bra tips. och jag vet att tärnorna ska vara ogifta, men äsch...
    och bestman vet också om det.
    men sen är det massa andra som inte vet nått.

men det ser jag fram emot at få berätta när det börjar närma sig liite mer...hihi

ha en underbar helg allihopa och ta o passa på å va ute i det underbar vädret som det spås ska vara i helgen..

• giz83

hej har inte läst allt än...men var inne på dromtorget.se och hittade fina o söta caketoppers för UNDER hundralappen!!
    kolla in om ni inte redan har hittat nått sånt...o de har en del andra saker också..=)

brb o kollar resten av tråden. men ville bara tala om!!

• giz83

hej alla i vårsolen!
    här sitter jag och har precis varit ute på balkongen och planterat krysantemum. så härligt med de första balkongblommorna...=)
    de som fortfarande är inne får nog vänta lite till, för det är fortfarande liiite för kallt än på nätterna.

• giz83
    superman9000 skrev 2009-04-20 23:17:40 följande:
    HallåHur gör ni med tärna och så ska ni ha det allihop? Jag funderar på att inte ha en tärna, vad gör egentligen en tärna? Kommer det se konstigt ut om vi inte har en tärna men en marsalk? Håller på att boka våran lokal nu ska ringa kyrkan och stället som vi ska hyra tält ifrån om ett par veckor, skulle vara skönt att ha det fixat så man inte kommer och ska boka och så är det redan bokat.
    hej du...nej det kommer inte se konstigt ut om du inte har några tärnor. det är ju ert bröllop! inte alla andras...=)

jag kommer att ha mina två bästa väninnor som tärnor, för jag kunde inte bestämma mig för bara en av de.
    tärnans uppgift är väl att vara din högra hand under själva dagen och sen även vara din stöttepelare (utöver m2b) med planeringen och hjälpa till med er planering så gott hon kan...o så klart fixa möhippan..hihi
  • giz83

junebug--> hihi...jag är lite likadan, men jag har inte kommit fram till excelark och så...hihi...
    men jag kommer nog att komma till det....hihi
    när det börjar närma sig lite mer...=)
    typ nästa månad eller nått hahaha....

jag har inte hittat en lokal!!! och jag håller på å bli toooookig!!!!!!!!
    letar och letar och letar...och har en massa bra idéer. men...vet inte det klickar inte riktigt...vad gör man?

• giz83

superman9000--->wow vad duktig du är...jag ville göra nått sånt, men har kommit på att jag kan göra allt det på nätet och datorn istället...hihi

älskar också planerandet...=) och kommer att älska att få sätta igång ordentligt när det är närmare...=)

• giz83

sundance--> jag håller med dig med lokalen!!
    jag har heller inte hittat en lokal som säger klick för oss...
    jag vill ha en bild framför mig där jag ser en lokal och hur dukningen kan se ut och resten...osv osv...
    grrr blir så arg att jag inte kan hitta en!

oj ni har inte direkt en liten budget...=)
    men om ni har så mycket pengar att spendera...varför hyr ni inte en restaurang, eller liknande som ni kan vara i?

• giz83

jo det är klart han ska få va me o drömma...hihi
    men har ni funderat på en hembygdsgård då? eller andra fina ställen?
    det går att få jättefina ställen till bra priser.
    vart bor ni?

Svar på tråden Augusti 2010...