Inlägg från: Energy |Visa alla inlägg
  • Energy

Augusti 2010...

Åh, får jag också vara med i den här tråden? :) Vi ska ha vårt andra bröllop 14:e augusti 2010. Men det verkar som att jag är ensam om det så det vore roligt att vara med i en bröllopstråd iaf.

• Energy

Åh, va roligt att jag får vara med! :D Eftersom vi redan är gifta och ska förnya våra löften den 14/8 så var jag inte säker om jag var välkommen. :)
    Jag har bokat kyrka (Fick hem brev för några veckor sen. Det var så roligt att läsa Vigselinfon!), prel.bokat solister, säckpipor och två festlokaler. :)

Evepeve- va kul med någon mer samma datum! :D

• Energy

Waldekranz vilken vacker lokal ni har fått tag i! :D

• Energy

Oj, jag satt inte in det i ordning. >_

• Energy

Evepeve 950kr/pers är ju inte så dyrt när allt ingår. Det är ju nästan vad det sammanlagda kuvertpriset blir när man beställer allt från olika ställen. Vilken tur att du rättade till mitt fel med datumordningen. :) Fast det är nog ganska många som gör det den 14:e augusti, för vi fick den sista tiden i "vår" kyrka som var kvar det datumet.

• Energy

Hahaha. Men ring och prel.boka den innan ni tittar på den? Gillar ni den inte så är det ju bara att avboka. Jag har gjort så.

• Energy

Meh, va konstigt. :-O Jag trodde alla ställen gick att prel.boka för att sen bokas och då betala in 10-20%.

• Energy

Jag hakade också upp mig på att det inte går att prel.boka. Undra om dom missförstod? Annars är dom snikna och "tvingar" folk att boka bara så där. :-P

Ja, lägg upp datumen så kan man se redan i trådstarten vilka som gifter sig när!!

• Energy

Ser det dumt ut om jag har tärnor och näbbar fast det här blir vårt andra bröllop? (Vi förnyar ju löftena) Jag blev ju utan dom tack vare prästen på vårt bröllop.

Svar på tråden Augusti 2010...