Augusti 2010...
Men live musik är härligt! Jag är bara för mycket kontroll freak för att låta någon annan än trubaduren vara impulsiv och lustig. haha.
Glömde svara på Ross kommentaren: Men eller hur! Haha, snacka om mardröm för varje brud. ;-D
Åååååh, idag är en sån där dag då jag är extremt otålig och vill snabbspola fram tills dagen D! Speciellt när jag satt och kollade på olika fotografers hemsidor och insåg att vi ska också få en massa bröllopskort. Iiiiiiiiiiiiiiiiih! Jag ser så mycket fram emot bröllopskort så ni anar inte.. Ååååh.
Och en videofilm. Ååååh att få hela dagen inspelad.. Underbart!!!
Har ni redan valt era klänningar?
Jag tycker det är skit svårt för jag vill ha alla. :-S
Men vilka vackra klänningar ni har! Dom är ju helt underbara!!
Blir superfint med era axelband. jag har också börjat kolla in klänningar i axelband, eftersom jag är ganska fyllig i bysten så känns det så nacket med axelbandslöst.
Och grönt så vårigt/somrigt och fint..
Jag har haft min barndomsdröm, så nu är det rysligt svårt. För nu har jag inga "begränsningar". Så jag blir totalt förvirrad, trevligt förvirrad men ändå. Det lutar iaf åt en maräng med vackra dekorationer på igen. (eftersom jag ska byta om senare till en lite enklare klänning så jag kan släppa loss ordentligt)
MED axelband ska det stå. *Skyller på att jag somnade sju i soffan och vaknade jugo över tolv och är därför mer förvirrad än vanligt, haha*
MED axelband ska det stå. *Skyller på att jag somnade sju i soffan och vaknade tjugo över tolv och är därför mer förvirrad än vanligt, haha*
Haha, jag ger upp nästan hela inlägget blev ju knasigt skrivet. Nacket liksom. ;-D
Ullis- Men va jobbigt! Det är ju jätte frustrerande när man planerar och inte riktigt är säker på tid och så. Du har mina sympatier och frustration.
Det går inte att se ditt fotogalleri. Jag blev så nyfiken på din klänning.
Haha, då ska jag gå och kika.
Åååååååh JimLin vilken dröm... Så romantisk... Ååååh.
JimLin Skicka in bilden till Millybridal eller Jkdresses och fråga vad dom skulle ta för att sy upp den.
Jag nämnde dom två kina företagen för att människor beställt därifrån och fått precis det dom ville ha. Jag vågar inte skriva några andra för jag vet inget om dom. Finns ju dom som blåser folk också. :-S
Ja, men en sån underbar kväll tycker jag man ska få släppa loss lite extra och bara vara fullkomligt lycklig.
Oj, va ni har hunnit skriva då!
Som det känns nu så ska vi byta datum av vissa orsaker. Vill ju inte ha ett mörkt moln över den här dagen också. *s*
Så om det är okej för er så stannar jag kvar i den här tråden även om det inte längre blir augusti utan 25/6-2010. Jag trivs ju här med er.
Åh, jag har hittat så fina klänningar! Men nu kan jag inte bestämma mig mellan dom. Jag vill ha alla! :-S
I förrgår bokade jag en bygdegård och igår bokade jag trubadur, tjihooo! Snabb är jag men det är nått jag lärt mig från två bröllop. Snabbhet är alltid rekomenderat.
Varför? Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men jag har en syster som inte är riktigt som andra. Den psykologiska utvärderingen visade att hon varken har empati eller förmågan att älska någon annan än sig själv. (Ja det stod ju mycket mycket mer, men jag orkar bara skriva så)
Hon har ljugit för mig och om mig, ordnat så jag hamnat hos kronofogden etc etc. Jag har fårlötit henne så många gånger och då gör hon bara om samma saker eller hittar på nått nytt som är ännu värre. Lång historia som jag helst vill glömma, men man kan titta på olika filmer med sånna personer i så har man henne. Så vad har hon med det datumet att göra? Jo det är nämligen hennes födelsedag och fast jag sa upp kontakten med henne för snart 1 år sen så kommer jag och tänka på henne det datumet. Sen är det en annan orsak också men det kan missupfattas om någon skulle snubbla över det jag skriver, så jag låter bli. Men det har blivit någon annans helg, så kan jag skriva.
Men då stannar jag då!
Åh, va kul att dom stora "tunga" sakerna är ordnade då är det allt det roliga kvar. Och hurra för för sommarlov!!!